Jak si usnadnit otěhotnění

viagra for saleMnoho žen i v mladém věku trápí problém s otěhotněním.

I když po gynekologické stránce je vše v pořádku, tak otěhotnění bývá často komplikované a stojí mnoho psychického úsilí. Dobrou metodou, jak si početí potomka usnadnit je vhodné cvičení nebo doplňky stravy.
Pokud se rozhodnete pro početí, cheap viagra je dobré začít brát vhodné doplňky stravy s obsahem kyseliny listové, která působí preventivně proti defektu neurální trubice u dítěte. Pravidelné užívání doporučených dávek kyseliny listové snižuje riziko těchto vrozených vad o 50 až 70 %. Dobrou volbou je také vitamín skupiny B Inositol. Ideální je doplňky stravy začít konzumovat dva měsíce před prvními pokusy o otěhotnění. Pokud jste chudokrevné, je také vhodné zvýšit denní přísun železa. Mnoho žen si též myslí, že k početí jim dopomůže i vhodná sexuální poloha, jedná se ale spíše o mýtus, pokud je žena i muž v dobrém zdravotním stavu. Obecně lze ale říci, že výhodnější je poloha, kdy je muž nahoře a žena má podloženou pánev polštářem, takto se sperma dostane nejsnadněji k děložnímu čípku. Naopak nejméně vhodné jsou polohy, kdy je partnerka v sedě.

Vhodné rehabilitační metody
Kromě vhodných doplňků stravy, celkové zdravé životosprávy nebo vhodných sexuálních poloh je k usnadnění těhotenství důležité také cvičení zaměřené na správnou funkci pánevního dna. Paní primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí MUDr. Michaela Tomanová vysvětluje, jak si k miminku dopomoci vhodným rehabilitačním cvičením:
Na takzvané funkční neplodnosti se mohou podílet i faktory, jako jsou neustálý stres, nedostatek pohybu nebo sedavé zaměstnání. Může dojít k nevyváženosti pánevního dna včetně celého postavení těla a ke změně poměrů v pánvi. Tím dochází k horší funkci i pánevních orgánů včetně reprodukčních. Proto může mít vhodně zvolené cvičení velmi významný vliv při odstraňování funkční neplodnosti nejen u žen, ale i u mužů. Cviky přitom nemusí být vůbec náročné. Naopak, mohou být prováděny pouze v milimetrech, a tak si je můžete zacvičit téměř kdekoliv, aniž by to někdo jiný věděl. Vyzkoušejte cviky se speciální rehabilitační metodou INFINITY method, a uvidíte sami.
Příklad cvičení v praxi:
Sedneme si vzpřímeně, pokud to lze, na kraj židle, nohy rozkročíme na šířku ramen. Paže skrčíme v lokti, opřeme se malíkovou hranou o střední část stehen. Odtlačíme se horními končetinami od stehen, dolními končetinami od podlahy, pánví resp. sedacími kostmi se odtlačíme od židle, jen velmi jemně – narovná se pánev a současně dochází ke stažení spodní části zadečku a pánevního dna, narovnáme se, vytáhneme hlavu nahoru. To znamená, že se odtlačíme o ruce, zadeček a nohy, jako bychom chtěli vstát a celé tělo se nám samo napřímí a současně se aktivuje pánevní dno.

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>