Začněte hned!

Léto je tady, před námi dovolená a mnohé z nás se děsí svléknutí do plavek. Neříkejte si: na podzim začnu hubnout. Začněte na své postavě pracovat hned, abyste příští léto zase nemusely řešit stejný problém.

„Své zákaznice ujišťuji o tom, že nelze trvale zcela vyloučit nezdravá jídla,“ říká Samantha Clayton, fitness poradkyně společnosti Herbalife. „Faktem však zůstává, že zdravá strava je základ zdravého životního stylu a nezbytným předpokladem na cestě k takovému tělu, se kterým budete spokojená. Existuje mnoho takzvaných zaručených způsobů, které slibují rychle viditelné výsledky bez většího úsilí. Nenechte se napálit, rovnice dokonalého těla sestává z kvalitní stravy a pravidelného pohybu, nikoliv z nefungujících kouzel.“

Dlouhá léta se lidé zaměřují na dietu hlavně z toho důvodu, aby zhubli. Abyste docílili viditelných výsledků, přidejte do svého denního režimu aktivní pohyb. Na začátku zařaďte třeba víc chůze a místo výtahu zvolte schody. Věnujte se takové aktivitě, které se budete věnovat pravidelně a s radostí. Zlepšíte nejen fyzické, ale i psychické zdraví, zpomalíte proces stárnutí a navodíte celkovou spokojenost. Aktivní životní styl vám upraví i nutriční potřeby. Jakmile uvidíte první výsledky nového režimu, začnete o stravě více přemýšlet a hledat rovnováhu mezi jídlem a pohybem.

Co je vlastně dokonalost?

Dokonalé tělo bychom neměli hodnotit pouze na základě vzhledu. Nesmíme zapomínat také na to, že má být zdravé a pomáhat nám překonávat všechny výzvy, které nám život přinese. Neexistuje žádný stanovený standard, jak by měla vypadat dokonalost. Najděte rovnováhu mezi tím, jakému pohybu se budete věnovat a jakou stravu budete přijímat. Nalezněte radost z toho, co děláte, jak jíte a jaký způsob života vedete. Ať už na to půjdete jakkoli, zaujměte vždy pozitivní přístup, který je jedním ze základů úspěchu k nalezení vaší spokojenosti.

5 triků pro dokonalé tělo

  1. Vnímejte potřeby svého těla

Poskytněte tělu to, co v danou chvíli potřebuje. Cílem každodenního příjmu potravy je dát tělu palivo, které potřebuje k plnění základních životních funkcí. Nezapomínejte ani na živiny, které vám pomůžou k regeneraci, a to zejména po tréninku.

  1. Tady a teď

Právě dnešek je tím důležitým dnem, nikoliv zítřek. Všichni máme tendenci odkládat věci na potom, ale proč nezačneme už dnes? Začněte ihned a jděte si za svým cílem. I malé změny přináší významné výsledky, ovšem musíte opravdu chtít a jít si za svým, abyste se dočkali prvních změn.

  1. Vydržte!

Cíl dosažení vysněné postavy a pocitu štěstí by nikdy neměl být krátkodobou záležitostí. Ano, můžou vás motivovat nadcházející události jako svatba nebo plážová párty, kvůli kterým se bičujete a chcete nějaké to kilo shodit. Takhle to ale z dlouhodobého hlediska nefunguje. Abyste dosáhli trvale viditelných výsledků, udržujte nové, zdravé návyky. Snaha a píle se vyplatí. Žádný výsledek bohužel nepřijde lusknutím prstu, což může být zpočátku demotivující, ale až časem uvidíte první výsledky, nebudete chtít přestat.

  1. Stoprocentní produktivita

Vytěžte ze svého času maximum. V dnešní době mnoho lidí kontroluje několikrát během tréninku svůj mobilní telefon, v průběhu cvičení sleduje televizi nebo vede rozhovor s kamarádkou. Všechny tyto nadbytečné aktivity odvádějí pozornost od cvičení, a snižují tak výkon při tréninku. Omezte všechny rušivé vlivy na minimum a věnujte se pouze samy sobě. Neustále posouvejte své limity a nebojte se také vyzkoušet nové aktivity. To vám pomůže nalézt takové cvičení, které budete chtít dělat pravidelně a s radostí. Ze začátku si nastavte denní minimum pohybových aktivit. Speciální aplikace nebo poznámky v diáři vám pomůžou sledovat plnění plánu a váš každodenní výkon.

  1. Trpělivost růže přináší

Žádané změny se bohužel neprojeví okamžitě. Buďte proto trpěliví a dejte svému tělu čas, aby mohlo zareagovat na váš nový životní styl a vylepšený jídelníček. Odhodlání, vytrvalost a čas – tuto trojici mějte vždy na paměti a dosáhnete svého vytouženého cíle. Ideálním přístupem v novém životě je začít a již nikdy nepřestat.

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *