Čím zapíjet léky

Průzkum AquaLife institutu ukázal, že dvě třetiny respondentů si uvědomují důležitost zapíjení léků. Téměř polovina oslovených vidí červené blikající světlo u alkoholu a pětina by zcela správně nezapila antibiotika mlékem. Třetina respondentů zapije lék tím, co má zrovna po ruce, nejčastěji vodou. Zcela bezpečné je podle odborníků zapíjet léky alespoň 200 ml čisté nebo minerální vody. Ne všichni si ale uvědomují, že zapíjení je jedním z hlavních faktorů správného fungování léků. Celý příspěvek

Nejvyšší čas

Uvažujete-li o očkování proti chřipce, je nejvyšší čas. V lednu už je na něj pozdě.Preventivní očkování proti chřipce dokáže výrazně snížit počty nemocných i zemřelých v souvislosti s každoroční chřipkovou epidemií. Ta naši zemi postihuje v chladných měsících roku, většinou mezi prosincem a březnem. Ideální termín pro očkování proti chřipce tak představuje období mezi říjnem a listopadem. Očkovat se lze i později, Celý příspěvek

Užijte si Vánoce bez zbytečných kilogramů navíc

Je to každoroční boj. Všude kolem nás, doma, na návštěvě i v restauracích, je tolik lákadel a dobrot, že jim zkrátka nejde odolat. V novém roce však následuje krutý střet s realitou, kdy ručička váhy vystřelí vzhůru. Také si každý rok říkáte, že tentokrát si dáte pozor? Přinášíme několik tipů, jak prožít Vánoce, aniž byste museli v lednu pořizovat o velikost větší džíny. Celý příspěvek

Nedostatek vitaminů K2 a D3 trápí většinu z nás

Vitaminy K2 a D3 jsou pro náš organismus velice důležité živiny. Přesto jich má většina z nás nedostatek, což má vliv na stav našich kostí, cév i imunitního systému. Jak ukázal nedávno uskutečněný internetový průzkum, o těchto vitamínech nemáme téměř žádné povědomí a tudíž ani potřebu je jakkoliv doplňovat. Celý příspěvek

Máte střídavou pracovní dobu? Jak jíst, abyste nenabírali

Práce na směny je pro organismus náročná. V mládí se dokážeme na nějakou dobu přizpůsobit, ale s přibývajícím věkem se mohou objevit různé problémy, ať už nárůst hmotnosti vlivem špatného stravování nebo např. narušení celkového spánkového režimu. Jaký zvolit jídelníček, pokud vaše profese vyžaduje pracovat někdy přes den a někdy v noci? Dbejte na kvalitní stravu s dostatkem bílkovin, které zasytí tělo na delší dobu, a dostatečně spěte. Celý příspěvek

Pravidla hydratace v zimě

Zimní období má pro náš velké nástrahy v podobě místností s ústředním topením nebo klimatizací, kde je vlhkost vzduchu okolo 25 %, ve střídání pobytu doma a venku v počasí se sušším vzduch. Čím chladnější počasí a nižší vlhkost v místnosti, tím větší potřeba tekutin. Celý příspěvek