Hlavní myšlenkou nové privátní značky bevola je inspirovat lidi k tomu, aby ze svých chyb udělali přednost. Pod značkou zákazníci najdou více než 100 výrobků splňujících vysoké standardy kvality za rozumnou cenu.
Rozsáhlý sortiment nové kosmetické značky bevola zahrnuje péči o obličej, pokožku, vlasy a mnoho dalšího. Produkty jsou určeny ženám, mužům i dětem. Složení výrobků je sestaveno z pečlivě vybraných látek s klinicky prokázanou a pravidelně testovanou kožní snášenlivostí.
„Neustále se snažíme rozvíjet a vycházet vstříc přáním našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli rozšířit řadu privátních značek o sortiment pečující kosmetiky. Nyní u nás zákazníci najdou vše pod jednou střechou. Tedy nejen vždy čerstvé potraviny, ale i výrobky pro každodenní péči o sebe a svou rodinu. A to v požadované kvalitě a zároveň za příznivou cenu,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.
Měj se rád. Pečuj o sebe.
Člověk nemusí být dokonalý. bevola na lidské kráse vyzdvihuje individualitu a autentičnost. „Nedokonalosti či chyby má každý z nás. Každý člověk je jedinečný. Právě na této filozofii staví i produkty bevola, připomínající, že my všichni jsme něčím unikátní,“ vysvětluje Renata Maierl. Tvářemi značky jsou obyčejní lidé se všedními (ne)dokonalostmi.