Nová kosmetická značka Kauflandu vyzdvihuje jedinečnost a originalitu osobnosti

Hlavní myšlenkou nové privátní značky bevola je inspirovat lidi k tomu, aby ze svých chyb udělali přednost. Pod značkou zákazníci najdou více než 100 výrobků splňujících vysoké standardy kvality za rozumnou cenu.

Rozsáhlý sortiment nové kosmetické značky bevola zahrnuje péči o obličej, pokožku, vlasy a mnoho dalšího. Produkty jsou určeny ženám, mužům i dětem. Složení výrobků je sestaveno z pečlivě vybraných látek s klinicky prokázanou a pravidelně testovanou kožní snášenlivostí.

„Neustále se snažíme rozvíjet a vycházet vstříc přáním našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli rozšířit řadu privátních značek o sortiment pečující kosmetiky. Nyní u nás zákazníci najdou vše pod jednou střechou. Tedy nejen vždy čerstvé potraviny, ale i výrobky pro každodenní péči o sebe a svou rodinu. A to v požadované kvalitě a zároveň za příznivou cenu,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Měj se rád. Pečuj o sebe.

Člověk nemusí být dokonalý. bevola na lidské kráse vyzdvihuje individualitu a autentičnost. „Nedokonalosti či chyby má každý z nás. Každý člověk je jedinečný. Právě na této filozofii staví i produkty bevola, připomínající, že my všichni jsme něčím unikátní,“ vysvětluje Renata Maierl. Tvářemi značky jsou obyčejní lidé se všedními (ne)dokonalostmi.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *