O výběru značky i o současném podnikání jsme hovořili s Alenou Jírů, obchodní ředitelkou BODY & CARE CLINIC S. R. O. EBERLIN BIOCOSMETICS.
Proč jste se rozhodla své jméno spojit právě se španělskou značkou Eberlin Biocosmetics?
Je to v podstatě příběh, ve kterém se nejspíše pozná spousta žen, které konečně našly tu „svou“ kosmetickou značku. Po mnoha letech užívání hormonální antikoncepce a jejím konečném vysazení jsem se začala potýkat s hormonálním akné, což byl tedy pro moji pleť zcela nový problém, který jsem nikdy před tím nemusela řešit. V té době jsem provozovala kosmetický salon v Praze, takže jsem se již nějakou dobu pohybovala v kosmetickém oboru. Bohužel ani jedna z vyzkoušených značek nedokázala můj problém vyřešit, takže jsem se zkrátka musela poohlédnout jinde. A pak jsem objevila profesionální kosmetickou značku Eberlin Biocosmetics…
A byla to láska na první namazání?
Doslova a do písmene. Po vyzkoušení jedné jediné ampule z řady Xebor na problematickou pleť jsem nejen cítila, ale i viděla prokazatelné zlepšení. To mě úplně nadchlo! Takový pocit jsem nikdy z žádného kosmetického produktu opravdu neměla. Chápejte, večer použijete produkt a ráno cítíte zlepšení? To mi přišlo opravdu neskutečné. Takže jsem byla naprosto rozhodnutá tuto značku získat do zastoupení, protože když jsem cítila zlepšení po prvním použití, co bude dál, že? A dnes mohu říci, že to bylo jedno z mých nejlepších životních rozhodnutí, které významně ovlivnilo moji další životní cestu.
Značka Eberlin Biocosmetics neustále dynamicky roste a reference jsou velmi pozitivní. Čím si to vysvětlujete?
Kdybych to měla ohodnotit jedním slovem, tak to slovo je důvěra. Tak jako já, jako distributor, mám naprostou důvěru v produkty Eberlin, protože výsledky jsou viditelné a prokazatelné, tak stejnou důvěru v naše produkty má kosmetička, která je používá ve svém salonu, protože také vidí výsledky u svých zákazníků – a kruh se uzavírá, protože důvěru v produkty má také zákazník, a to také díky výsledkům. A co dělá spokojený zákazník kosmetického salonu? Nejenže se rád vrací, ale také rád a ochotně nakupuje produkty domácí péče. Takže tu máme spokojené zákazníky i spokojené kosmetické salony. Vše do sebe krásně zapadá. Nic lepšího si nemůžeme přát.
Jaké novinky letos chystáte pro své zákazníky?
Eberlin Biocosmetics letos slaví 40. výročí od svého založení, což je opravdu úctyhodná tradice značky profesionální kosmetiky. My již víme, že za námi stojí opravdu silný partner s vlastními laboratořemi a s vlastním vývojovým a výrobním týmem, který umí pružně reagovat na potřeby trhu. Díky tomu Eberlin pravidelně uvádí inovativní produkty a ucelené protokoly profesionální i domácí péče. Na přelomu roku jsme uvedli dva zcela nové produkty, které doplnily již existující řady produktů. Jedním z nich je retinolové sérum Retilab a druhým je DD Cream Glow Effect SPF30. Od ledna jsme uvedli několik limitovaných edic akčních setů s nejoblíbenějšími produkty a ve stejném duchu budeme pokračovat celý tento rok. Letos také očekáváme novou řadu produktů a rádi se necháme překvapit, zda to bude péče o pleť nebo o tělo.
Jaký systém vzdělávání nabízíte partnerským salonům?
Eberlin Biocosmetics, to je opravdu kompletní nabídka produktů do profesionálních kosmetických salonů. V nabídce máme 18 řad péče o pleť, speciality jako chemické peelingy, séra a přístroje pro microneedling, péči o tělo, ale i potravinové doplňky. Díky tomu je náš systém produktových školení opravdu kompletní. Kosmetické salony školíme v podstatě na denní bázi v našem showroomu v Praze, nabízíme také školení online a samozřejmě také různá přátelská setkání, kde si kosmetické salony mohou vyměňovat své zkušenosti. Na větších setkáních profesionálů, která organizujeme i několikrát ročně, pořádáme také velmi oblíbená marketingová okénka, která jsou u našich partnerských salonů velmi oblíbená.
Na jaké setkání Eberlin Biocosmetics nás aktuálně můžete pozvat?
Vzhledem k letošnímu 40. výročí založení společnosti pro naše obchodní partnery připravujeme mezinárodní setkání za účasti našich zahraničních obchodních partnerů. Připravujeme velmi atraktivní program, a ráda bych vás tímto osobně pozvala: setkejte se s námi v Praze dne 13. 6. 2025. Kompletní informace najdete na stránkách společnosti.