Schwarzkopf na český trh uvádí novou exkluzivní řadu ikonických blond odstínů Blonde Ultime, pro luxusně hebké plavé vlasy. Prvotřídní krémové složení s luxusním výtažkem z perel a dalšími regeneračními složkami bylo vyvinuto ve spolupráci se světovou topmodelkou Claudií Schiffer. Kolekce zahrnuje devět úžasných výrobků včetně osobního blond odstínu Claudie Schiffer.
Receptura revolučních odstínů Blonde Ultime od Schwarzkopf obsahuje intenzivní pečující elixír se vzácným výtažkem z perel, jenž působí ve všech vrstvách struktury vlasu. Díky nejnovějším technologiím a prvotřídnímu složení se tak každá žena může stát plavovláskou.
U zrodu a vývoje produktů Blonde Ultime stála světová ikona modelingu Claudia Schiffer, která od začátku své kariéry využívala své plavé vlasy k utváření image. Blond hříva se stala její obchodní značkou. Během let nikdy výrazně nezměnila svůj styl účesu nebo svou barvu vlasů, protože jsou pro ni skutečným pokladem. Řada Blonde Ultime obsahuje osobní blond odstín Claudie Schiffer, která propůjčila svoji tvář krabičce tohoto odstínu. Její podpis navíc stvrzuje, že se osobně podílela na jeho vývoji.
„Vlasy si barvím spoustu let a vždycky pro mě bylo důležité, aby vypadaly přirozeně a zdravě. Pro tuto řadu jsem vybrala svůj vlastní odstín blond a své další oblíbené odstíny. Přidala jsem také zesvětlující sprej s citrusovým olejem pro lehký zesvětlující efekt“, říká Claudia Schiffer.
Kromě osobního odstínu Claudie řada nabízí tři zesvětlující blond odstíny, dva tmavší plavé odstíny a dva extrémní zesvětlovače. Řadu završuje zesvětlující sprej pro postupné zesvětlení až o dva odstíny.
Claudia Schiffer
Světoznámá topmodelka Claudia Schiffer patří mezi nejvýraznější tváře modelingového průmyslu všech dob. Stala se nestárnoucí ikonou, která bude navždy spojena se světoznámými módními značkami a návrháři. Ve světě módy a kosmetiky se nyní Claudia Schiffer prosadila také díky nové značce vlasové kosmetiky, kterou právě uvádí na trh společně se Schwarzkopf.
Claudii Schiffer objevil hledač talentů v roce 1988 na jedné diskotéce v německém Düsseldorfu, odkud modelka pochází. Přemluvil ji, aby odjela do Paříže a zkusila modeling. Světová módní metropole ji přijala více než kladně a ještě téhož roku se Claudia objevila na obálce francouzského vydání Elle. Poté se stala hvězdou světové kampaně na džíny Guess a její hvězda začala stoupat. Nedlouho po svých prvních krůčcích na módních molech byla vybrána jako tvář Chanel a začala úzce spolupracovat mimo jiné s Karlem Lagerfeldem.
V roce 1990 se Claudia Schiffer stala první modelkou v historii, která se objevila na obálce známého hudebního časopisu Rolling Stone. Díky tomu pronikla až do nejužší špičky světových supermodelek éry 80. a 90. let minulého století. Díky svému charisma se objevovala na titulkách časopisů častěji, než kterákoli jiná modelka a dostala se proto také do Guinessovy knihy rekordů. Pracovala pro renomované módní návrháře i značky, stala se například tváří Yves Saint Laurent.
Značka vytvořená „na míru“
Během své kariéry strávila Claudia Schiffer mnoho hodin u vlasových stylistů, což pro její vlasy představovalo velkou zátěž. Měla příležitost pracovat s největšími vlasovými odborníky, rukama jí prošly tisíce kosmetických přípravků a nabyla velkých zkušeností s vlasovou kosmetikou. Bohužel ale nikdy nenašla výrobek, který by ji uspokojil ve všech ohledech. Proto v ní postupně uzrálo přesvědčení, že by si mohla sama navrhnout svou osobní kosmetickou řadu „dokonalých přípravků“, které by uspokojily i ty nejnáročnější požadavky. Spojila se proto s odborníky ze Schwarzkopf a společně s nimi vyvinula přípravky vlasové péče a barev s luxusními výtažky z perel. Jde o novou značku Ultime Essence, která zahrnuje 18 produktů s obsahem luxusní esence z perel, panthenolu, proteinu a keratinu. Jsou rozděleny do pěti řad – Omega Repair, Diamond Color, Crystal Shine, Biotin Volume a Mineral Strenght. Současně s tím uvádí na trh také Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy.