Už jsme si pomalu zvykli vídat v časopisech i v jiných médiích osoby bez jediné vady na kráse. Je proto občerstvující podívat se na ženy takové, jaké v běžném životě většinou jsou: s nějakým dekem navíc, s pihami na tváři apod.
O tento trend se zasazuje Dove už několik let s heslem, že ženská krása má být zdrojem sebedůvěry, nikoliv úzkosti. Společnost přišla se třemi závazky: vždy na fotografiích ukazovat skutečné ženy a ne modelky, nikdy nepoužívat digitálně upravené obrázky a povzbuzovat sebevědomí žen, aby mohly využít svůj potenciál.
Kampaň za skutečnou krásu představil Dove v roce 2004. Bylo to poprvé v historii reklamy, kdy v ní vystupovaly pouze reálné ženy. Vnímání krásy se od té doby hodně posunulo. Matky nyní hrdě vystavují strie na Instagramu, ženy odmítají hubnout do „perfektní velikosti“ a mladé dívky oslavují rozdílnost barev kůže i vlasů. Proto bylo pro společnost důležité dozvědět se, co pro ženy krása znamená dnes.
Celosvětový průzkum ukázal, že 7 z 10 žen je pyšných na to, že jsou ženy. Přes sedmdesát procent žen a 67 % dívek si ale přeje, aby média ukazovala více různorodé a opravdové krásy. To byl důvod, proč se Dove spojil se světoznámým fotografem Mariem Testinem, který nafotil 32 žen a dívek ve věku 11 až 71 let z patnácti zemí světa. Všechny ženy i výsledné fotky jsou nafoceny právě podle tří zásad Dove. „Způsob, jakým Dove podporuje a oslavuje ženy, je mi velmi blízký. Vždy jsem se snažil mít stejný přístup i ke svým fotografiím. Fotograf má vždy na výběr, jak ženu zachytí. Já jsem dával přednost tomu zobrazovat ženy tak, aby vypadaly přirozeně a vyzařovala z nich jejich vnitřní síla,“ řekl Mario Testino. Fotky jsou vystaveny v New Yorku a na www.dove.com.