Celosvětově úspěšná linie vůní ZIPPO právě představuje absolutní novinku – v pořadí třetí pánskou vůni Zippo Into the Blue.
Zippo Into the Blue reprezentuje nový koncept značky – vůni inspirovanou svobodou a odvahou snít, vytvářet paralelní světy, kde mohou myšlenky nerušeně plynout, aniž by je ubíjel stereotyp každodenního života. Vstupte do svého osobního prostoru, kde můžete nechat svobodně rozvinout kreativitu a znovu objevit to, co je skutečně podstatné.
Nová pánská Zippo Into the Blue cílí na muže mezi 25 a 40 lety mající v oblibě lehce osvěžující, nevtíravé vůně, které ale dlouho vydrží. Muž Into the Blue je nezávislý, silný, introspektivní a meditativní typ milující volnost. Nerad se nechává svazovat příkazy módy či limitovat vztahy.
Design inspirovaly ikonické prvky Zippo, jako jsou tvar flakónu s unikátním „klik“ otevíráním i metalové komponenty. Z intenzivně modrého odstínu flakónu doslova vystupuje bílé logo i jméno vůně. Celek je harmonickým akordem instinktivně navozujícím pocity svěžesti a svobody. Hlavním motivem na krabičce jsou paprsky světla odkazující na hřejivou sluneční energii. Výsledný celek je pak elegantním propojením delikátních i výrazných tonalit, které svému nositeli přinášejí potěšení a pocit uvolnění.
Samotnou vůni Zippo Into the Blue lze charakterizovat jako propojení jemných, svěžích a ryze mužných tónů. Ryzí akord citrusů obstarává v úvodu bergamot a mandarinka, které doplňuje svěží zelený tón s příchutí šťavnatého jablka. Srdci vůně dominuje transparentní nóta bramboříku a vodního jasmínu prozářená dotekem švestky. Základ je zasvěcen elegantní stopě boisé doprovázené nenápadnou přítomností vanilky a pižma.