Od 16. do 26. května 2013 se na televizních obrazovkách v několika zemích, včetně České republiky, objeví nová svůdná kampaň značky Intimissimi, jejímž heslem je jedinečnost a výjimečnost každé ženy.
V hlavní roli kampaně se představí aktuální tvář značky, supermodelka Barbara Palvin, která se ve spotu pohybuje v imaginárním hotelu Intimissimi, kde jsou čísla pokojů označeny jako velikosti podprsenek, tedy 75C, 80A, 80B a stejně tak jako ve skutečnosti, klíčem k úspěchu je zvolit si to správné číslo. Značka neustále rozšiřuje svou nabídku a v současné době nově nabízí 14 různých modelů a 15 různých velikostí, v kombinaci s několika typy košíčků, které uspokojí potřeby každé ženy.
Spot režíroval Matthias Zentner. Na podporu kampaně značka zahájila také speciální kanál na YouTube – http://www.youtube.com/intimissimiofficial a webovou stránku – http://www.intimissimi.com/theperfectbra, s cílem zajistit, že si každá žena může vybrat svou perfektní podprsenku. Hashtag pro tento projekt na sociálních sítích je #theperfectbra.