Na českém trhu se nyní objevuje nová řada přípravků do myčky pod značkou Tesco, která zahrnuje tablety do myčky Tesco All in 1, čistič a leštidlo. Všechny přípravky se vyznačují maximální účinností, která je srovnatelná se značkovými produkty. Přitom jsou zákazníkům k dispozici za cenu nižší minimálně o 15 % než obdobné výrobky prodávané pod značkou dodavatele.
Jak vyplývá z nedávných průzkumů, téměř 27 % českých domácností (1,1 milionu rodin) vlastní myčku, což je téměř o polovinu více než v případě našich sousedů na Slovensku. Stále však poměrně zaostáváme za domácnostmi v západní Evropě, kde myčku vlastní každá druhá rodina.
Odborníci přitom odhadují, že počet majitelů těchto užitečných domácích pomocníků u nás bude v budoucnu přibývat. Tento trend souvisí se skutečností, že myčky šetří nejen čas a práci, ale zároveň se vyplatí v porovnání s tradičním „ručním“ mytím nádobí i z hlediska financí. Používání myčky má totiž značný vliv na spotřebu vody a energie, která je až o desítky procent nižší než v případě mytí nádobí pod tekoucí vodou.
Co se týče používání myček, největší zájem je tradičně o tablety, kapsle či gely. Hospodyňky však stále častěji využívají i čističe, osvěžovače a leštidla.
Na českém trhu se nyní objevuje nová řada přípravků do myčky pod značkou Tesco. Ta zahrnuje tablety do myčky Tesco All in 1, čistič
a leštidlo. Všechny přípravky se vyznačují maximální účinností, která je srovnatelná se značkovými produkty. Přitom jsou zákazníkům k dispozici za cenu nižší minimálně o 15 % než obdobné výrobky prodávané pod značkou dodavatele.