Projekt GO KLIER, za nímž stojí síť kadeřnických salonů KLIER a mladí kreativci, cílí na všechny, kteří mají mladický elán a touží dělat věci po svém. Myšlenka je velmi současná a reaguje na celosvětové trendy jako slow food a slow fashion, tedy zpomalení rychlého a spotřebního průmyslu.
Projekt je inspirovaný světovými trendy, které zní: „Nechte vyniknout své vlasy!“, „Zpomalte!“, „Zamyslete se!“, „Zjednodušte to!“
„Rozhodli jsme se pro spolupráci s mladými kreativními umělci, abychom společně vytvořili GO KLIER, který je v protikladu k současnému přehlcenému světu plnému produktů, obrazů, fotek, výrobků, luxusu a mnohdy i nevkusu. V rámci projektu GO KLIER se vracíme k jednoduchosti a kvalitě,” přibližuje projekt Tereza Benátčanová ze společnosti KLIER.
„Vlasy máme na sobě pořád, nejde je převléknout ani tak snadno změnit. A právě v Čechách nejsme zvyklí o vlasy adekvátně pečovat. K čemu vám bude nový svetřík, když při prvním pohledu každý uvidí zplihlé vlasy bez střihu, barvy a života. Vlasy jsou korunou krásy a vypovídají o nás mnohem víc než uniformní tričko nadnárodní značky, které stejně za měsíc vyhodíte, protože v něm budou díry nebo vám třeba ani nesedne. Kvalita a krása vlasů spočívá i ve zdravém životním stylu, čistotě a pravidelné péči,” říká Marie Jarschelová, kadeřnice ze salonu KLIER.