Francouzské pekařství PAUL oslaví v letošním roce 10 let na českém trhu. Již od roku 2008 přinášíme českým zákazníkům to nejlepší z francouzské pekařské a cukrářské tradice. Kulaté výročí bychom chtěli oslavit především s našimi zákazníky, kterých rok od roku přibývá.
Po celý rok 2018 si bude francouzské pekařství PAUL připomínat své desáté narozeniny formou nejrůznějších akcí a speciálních dárků pro své příznivce a zákazníky. Oslavy odstartují na jaře, přesněji 23. března, na Světový den makronek. Makronky jsou symbolem zručnosti francouzských mistrů cukrářů a zároveň jedním z nejoblíbenějších výrobků pekařství PAUL. Proto právě v tento den odstartuje soutěž, ve které půjde o ceny za více než 100.000 Kč! Až do 5. června budete mít možnost vyhrát poukázku na skvělé dobroty v pekařství PAUL. 10 týdnů x 10 výher týdně = 100 výher v celkové výši přes 100.000 Kč.
Zúčastnit se soutěže může každý, kdo je registrovaným členem Merci Clubu. Stačí koupit jednu jedinou velkou makronku nebo krabičku minimakronek a můžete začít soutěžit. Tak je to jednoduché! Pokud není zákazník členem Merci Clubu, může se online zaregistrovat na www.paul-cz.com/merci-club.
Pekařství PAUL – celosvětová síť s téměř 130 lety tradice!
První česká pobočka sítě originálních francouzských pekařství PAUL se otevřela na sklonku září 2008. Šlo nejen o první prodejnu v České republice, ale dokonce v celé střední a východní Evropě. Díky okamžité oblibě a rostoucímu počtu zákazníků následovala rychlá expanze a dnes má pekařství PAUL v Praze již 17 prodejen a centrální pekárnu.
Historie francouzského pekařství však sahá mnohem dále, až do roku 1889, kdy zakladatel konceptu pan Charlemagne Mayot otevřel první pekařský krámek. Úspěšně se rozvíjející pekařství převzal v roce 1958 jeho vnuk Francis Holder, muž, jehož zásluhou se PAUL stal jedničkou v oblasti pekařství ve Francii. I přes rostoucí prosperitu svého podnikání začal však po čase pan Holder cítit, že zaměřit se jen na masovou produkci mu ke spokojenosti nestačí a začal s nostalgií vzpomínat na své kořeny. V roce 1972 se rozhodl transformovat rodinné pekařství v Lille, ve kterém vyrůstal a kde se kdysi pod vedením svého otce naučil řemeslu. Přidal dřevěný pult a část pekárny otevřel, takže se zákazníci mohli sami dívat, jak se chléb připravuje a peče. Jednoduchá, ale zcela nová koncepce se stala základem úspěchu značky.
Francis Holder stál v čele společnosti od roku 1958 do 2007 a pod jeho vedením se značka PAUL rozšířila do celého světa. V expanzi nyní pokračuje i jeho syn Maxime.