Majitel klenotnického domu Bulgari, Nicola Bulgari, převezme 5. prosince 2012 v kalifornském Beverly Hills cenu za přínos světu módy a zábavy, slavnou Rodeo Drive Walk of Style. Bulgari se tak stane dvacátým držitelem tohoto prestižního ocenění a bude mít vlastní bronzovou plaketu trvale vloženou do chodníku třídy Rodeo Drive s podpisem a citátem Nicoly Bulgariho. Bulvár Rodeo Drive je výjimečné místo mezinárodně respektované jako průsečík módy a zábavy, kde se nachází více než stovka významných luxusních obchodů, které zde pomáhají vytvářet specifickou atmosféru této slavné ulice.
Historie klenotnického domu Bulgari je spjata s filmovým průmyslem. Toto spojení se datuje do roku 1946, kdy se šperky Bulgari objevily v italském filmu Il Bandito s Annou Magnani v hlavní roli. Od té doby si klenoty Bulgari zahrály ve více než čtyřiceti filmech, z těch posledních jmenujme například Mission Impossible II, Ironman či Do Říma s láskou. Bez klenotů Bulgari se neobejdou ty největší filmové divy – Angelina Jolie, Anne Hathaway, Cameron Diaz, Charlize Theron, Jessica Alba, Jennifer Anistonová, Jessica Chastain, Kirsten Dunst, Jennifer Garner, Kate Hudsonová, Scarlett Johansson, Nicole Kidman, Keira Knightley, Julianne Moore, Gwyneth Paltrow či Rachel Weisz – při významných filmových příležitostech jako jsou udělování Cen Akademie a Zlatých glóbů, při filmových festivalech v Cannes a v Benátkách.
„Spojením ceny Rodeo Drive Walk of Style s klenotnickým domem Bulgari jsme nesmírně poctěni,“ říká starosta Beverly Hills William W. Brien. „Společnost Bulgari má za sebou dlouhou a pozoruhodnou historii spojující svět módy a zábavy. Mnoho celebrit se již po desetiletí objevuje na červeném koberci právě s těmito šperky.“
Wanda McDaniel, předsedkyně výběrové komise ceny Rodeo Drive Walk of Style rozhodnutí komise komentuje slovy: „Ve světě šperků je Bulgari zcela jedinečnou značkou, která dokonale propojuje svět módy s filmem, červeným kobercem a Hollywoodskou historií.“
O Bulgari
Bulgari
Společnost Bulgari, která je dnes součástí skupiny LVMH, byla založena v Římě v roce 1884 jako samostatné klenotnictví a od svých začátků se prosazovala nádhernými šperkařskými výtvory a stala se synonymem italského šperkařského mistrovství. Díky mezinárodnímu úspěchu se společnost vyvinula do současné globální podoby a stala se silným hráčem na poli luxusního zboží se sítí butiků na prestižních nákupních zónách po celém světě. Portfolio produktů a služeb se od šperků a hodinek rozrostlo také na módní doplňky, parfémy a hotely.