Pomoc místo slev. To je motto aktivity Giving Friday, kterou již čtvrtým rokem nabídne dm drogerie markt svým zákazníkům jako dobročinnou alternativu k nákupnímu šílenství Black Friday. Pět procent z obratu uskutečněného dne 26. listopadu věnuje společnost na dobré účely. Výtěžkem letos pomůže obětem domácího násilí, a to prostřednictvím organizace Bílý kruh.
„Nákupy v dm jsou výhodné nejen na černý pátek. Namísto slev tak našim zákazníkům nabídneme možnost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce,“ vysvětluje smysl aktivity Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Na dobrou věc stejně jako loni poputuje pět procent z celkového obratu společnosti uskutečněného během posledního listopadového pátku. Zahrnuty budou nákupy jak ve všech kamenných prodejnách dm, tak i na online shopu dm.cz.
„V minulém roce jsme díky této aktivitě na dobročinné účely vybrali 2,2 milionu korun. Vzhledem k náročné situaci jsme se ale rozhodli částku navýšit na 3 miliony korun,“ upřesňuje Jiří Peroutka. Získané finanční prostředky obdržela v loňském roce organizace Fandi mámám, která podporuje děti rodičů samoživitelů.
Během předchozích tří let věnovala dm drogerie prostřednictvím aktivity Giving Friday peněžní dar v celkové výši 6,7 milionu korun.