Nová společnost FlowBEAUTY s.r.o. uvádí na český trh francouzskou kosmetickou značku Astrali, jejíž vývoj od počátku stojí na dvou klíčových hodnotách: respektu k jedinečnosti každé ženy a ohleduplnosti k planetě. Astrali si klade za cíl provázet klientky v jejich kosmetické rutině celý život. Zaměřuje se na prevenci předčasného stárnutí pleti, harmonizaci jejího stavu i funkcí, aby si mládí a svěžest udržela co nejdéle.
„Pojetí krásy je dnes velmi rozmanité. Už to není primárně estetika, ale svoboda utvářet své já s dobrým pocitem podle vlastních pravidel. Skutečná krása představuje v přístupu FlowBEAUTY krok z konvenčního chápání tohoto pojmu k uznání a ocenění individuality člověka, jeho životního stylu a hodnot. Jsme hrdí, že první značkou, kterou na trh přinášíme, je právě Astrali, protože s naší vizí zcela rezonuje,“ vysvětluje Mgr. Ladislav Kavan, majitel ajednatel společnosti FlowBEAUTY s.r.o.
Za značkou Astrali stojí věhlasné francouzské laboratoře Labogers, které se vývojem dermatologických produktů pro péči o pokožku zabývají víc než 60 let. Jejich unikátní know-how vznikalo na principech biologického a buněčného výzkumu, díky němuž zdejší vědci dokázali porozumět potřebám nejrůznějších typů pleti. V Labogers se zrodila značka reflektující nový životní styl a návyky spotřebitelů. „Kosmetiku Astrali jsme vytvořili, aby byla dostupná co nejširšímu spektru klientek. Produkty se snadno používají a lze je jednoduše začlenit do každodenní péče o pleť a pokožku celého těla. Značka si zakládá na kvalitě a účinnosti, vybraném složení, vysokém podílu aktivních látek z přírodních a odpovědně získávaných zdrojů. Přesto je ve svém jádru minimalistická. Znamená to, že pokožka vždy s naší péčí dostane, co potřebuje, aby dobře čelila vlivům, které na ni působí. Tím jí pomáháme předcházet předčasnému stárnutí. Nezahlcujeme ji velkým množstvím přípravků. Zdraví pokožky je vždy spočívá v nastolení rovnováhy, pak si uchová svěžest a mladistvost tak dlouho, jak je to jen možné. O to jde především. A v neposlední řadě si přejeme, aby byla kosmetická rutina Astrali zdrojem potěšení, které přispívá k vědomému ocenění vlastní krásy. To vše je součástí pocitu spokojenosti a well-beingu našich zákaznic,“ charakterizuje značku její zakladatel David Laporte, CEO Labogers.
Péče o pleť se v posledních letech stala vědou. Pro mnoho žen je velmi náročné získat přehled v záplavě informací o tom, jakou pleť mají a co potřebuje. Kvůli tomu často vybírají množství produktů, které jim ani nepřinášejí kýžené výsledky, ani je nestačí spotřebovat a leží na poličkách koupelen, kde na ně pouze usedá prach. Přitom expirace kosmetiky od prvního otevření se pohybuje obvykle v řádu 8 až 24 měsíců. Nejen, že jim pak jejich prostředky vynaložené na kosmetiku nepřinášejí spokojenost, ale ihned se proměňují v draze zaplacenou ekologickou zátěž. Astrali má ženám pomoci jednoduše se zorientovat v tom, jaké nároky pleti je třeba uspokojit, aby byla pěstěná, spokojená a vyrovnaná. Značka tak cílí především na harmonizaci funkcí pokožky tváře i celého těla za použití malého množství účinných produktů, které je snadné do kosmetické rutiny zařadit. Tím Astrali zjednodušuje každodenní péči o pleť.
„Dnešní životní styl je plný dynamiky. Pozornost, síly i čas musíme rozložit mezi množství úkolů a plánů, což mnohdy není vůbec jednoduché a dostává nás to pod časový tlak. Astrali tak nabízí řešení, které je šité na míru dnešnímu rychlému životnímu stylu. Je to kosmetika, která neomezuje, s níž je radost den zahájit i zakončit. V běžné denní rutině si vystačíte obvykle se 3 až 4 přípravky pro péči o obličej a 1 až 2 přípravky pro péči o tělo,“ zdůrazňuje Ing. Andrea Trčková, výkonná ředitelka FlowBEAUTY s.r.o.