Značka Lindex v jarní kampani představuje nejen svou nejnovější kolekci, ale také herečku Gwyneth Paltrow, která kampani propůjčila svou tvář.
Nová kolekce přináší koncept Modern Preppy: sportovní, ležérní a zároveň elegantní styl typický pro východní pobřeží USA. Jemná příměs skandinávských prvků má za výsledek nezvykle svěží a trendy kombinaci.
„Představit Gwyneth Paltrow jako tvář nové kampaně, je prostě skvělé. Gwyneth bezpochyby patří mezi módní ikony a její osobní styl dokonale vystihuje koncept Modern Preppy. Pro tuto roli je zkrátka jako zrozená. Její energie a optimismus navíc značku Lindex dokonale zosobňuje. Jsme za tuto spolupráci opravdu rádi,“ říká Johan Hallin, ředitel Marketingového oddělení společnosti Lindex. Pokud Gwyneth právě nestojí v elegantních šatech na rudém koberci, dává přednost proužkům a ležérní eleganci. Je synonymem stylu Modern Preppy, a proto nebylo těžké rozhodnout se, kdo se stane tváří nové kolekce.
„Takový druh módy se mi opravdu velice líbí. Nikdy bych nereprezentovala značku, jejíž oblečení bych sama nenosila. Top nebo šortky, v nichž mě fotografovali, jsem si jednoduše zamilovala! Stejně tak i kalhoty chinos a blejzr. Přesně takové oblečení totiž sama nosím každý den. Navíc zbožňuji proužky a mám je na sobě prakticky neustále“, dodává Gwyneth Paltrow.
Gwyneth Paltrow prezentuje v kampani Holly & Whyte jeden z nejzajímavějších módních konceptů, které návrháři značky Lindex během letošního jara představí. Nejlépe jej lze popsat jako kombinaci modernity, klasické elegance a špetky výstřednosti. Svěží a inovativní look klubovým blazerům, košilím, chinos kalhotám nebo pleteným svetrům propůjčují jemné a zároveň výrazné detail jako flitry, zlaté knoflíky nebo překvapivé barevné kombinace. Klasické barvy jsou doplněny zářivými odstíny jara jako oranžová nebo jasně zelená. Mezi vzory vládnou proužky, kostky a petit puntíky. Roztomilé detaily vás překvapí také na rubové straně oblečení a jejich propracovanost a nápaditost celé kolekci dodává pel luxusu. Svůj jedinečný styl snadno dotvoříte plátěnými taškami, teniskami nebo šperky.
„Kolekci, v níž se snoubí nadčasová módní klasika a moderní extravagance, jsme pojmenovali Holly & Whyte. Dali jsme si na ní hodně záležet a pečlivě promysleli každý detail. Díky tomu bude pro každou ženu velmi snadné kombinovat libovolně jednotlivé prvky a dosáhnout tak zcela osobitého a individuálního looku. Náš tým designérů a nákupčích přinesl dokonalý mix pohodlné klasiky, aktuálních trendů a ženské přitažlivosti. Tato kolekce vás zkrátka bude bavit. Proto ji oceníte nejen během pracovního dne, ale také ve svém volném čase – ať už jej trávíte procházkami nebo na párty“, říká Lea Rytz Goldman, ředitelka oddělení designu a nákupu společnosti Lindex.
Holly & Whyte bude oficiálně představena v prodejnách značky Lindex a na Shop on-line dne 21. března. Doprovodí ji reklamní kampaň v televizi, tisku a na internetu.
Lindex patří mezi přední evropské módní značky s dlouholetou tradicí: svou činnost zahájila již v 50. letech minulého století ve Švédsku. Původní zaměření na spodní prádlo se postupem času rozšířilo, a tak dnes Lindex nabízí též široký sortiment dámské módy, doplňků a dětského oblečení. Po roce 2000 se společnost začala úspěšně soustředit na dobývání nových trhů. Výsledkem jsou prodejny v řadě evropských zemí i na Blízkém východě. Tvůrčí tým představuje několikrát do roka nové kolekce odpovídající nejnovějším trendům, v prvotřídní kvalitě, přitom však za příznivou cenu. Značka Lindex klade důraz na ležérnost, pohodlí a kvalitní materiály, které zákazníci ocení především v běžném životě. Společnost na český trh vstoupila v roce 2007. Kromě Prahy se prodejny nachází v Brně, Ostravě, Liberci a dalších větších městech. V současné době Lindex provozuje v Evropě a na Blízkém východě přes 400 obchodů.