Kosmetika s úsměvem

S úsměvem jde všechno líp. Proč by tedy kosmetika měla být výjimkou? Opět jsme se sešli s ing. Alexandrou Fričovou ze společnosti Almaf Beauty nabízející profesionální kosmetickou péči, která má právě tato slova jako krédo svého podnikání.

Společnost Almaf Beauty začala psát svou historii v roce 2012, kdy ing. Fričová spolu s partnerem obhájili pro Českou republiku a Slovensko licenci německé kosmetické značky Phyris, která je lídrem ve světě profesionální kosmetiky.

Opět jsme se po nějaké době s paní Alexandrou sešli, abychom si popovídali o tom, jak se firmě daří, co je v ní nového a jaké plány má pro nejbližší budoucnost.

Paní Fričová, proč pro vás bylo důležité licenci Phyris získat?

Pro náš trh bylo nezbytné mít podnikání pod kontrolou a vyhnout se případným negativním vlivům, které by přicházely z vnějšího prostředí. Kosmetika Phyris se vyrábí v Augsburgu pod přísným farmaceutickým dohledem a její největší předností je vysoká koncentrace účinných látek, bezpečnost a viditelné výsledky. A přesně takové produkty chceme nabízet i v tuzemsku. Jednou z předností naší licence je garance originálního produktu a rovné cenové politiky u všech obchodních partnerů, bez ohledu na to, jestli se jedná o kosmetický salon, wellness a SPA hotel nebo internetový prodej, kterému se „neubráníme“ a je potřebné ho přijmout jako fakt dnešní doby. Každopádně PHYRIS levněji na internetu nehledejte.

Vaše Klinika krásy Phyris vystupuje jako partner profesionálů. Co to v praxi přesně znamená?

Přímo v srdci Prahy na Královských Vinohradech je naše pracovní sídlo. Zde se setkávají odborníci z oblasti kosmetiky a estetické medicíny. Sledujeme poslední trendy v kosmetice a nabízíme je kosmetičkám ve formě školení. Našim partnerům nebo i osobám, které kosmetický salon teprve budují, poskytujeme individuální poradenství, nabízíme unikátní koncepci produktů do salonu i pro domácí péči, pomáháme jim najít rezervy v podnikání bez velkých investic. Tyto své zkušenosti jsem přenesla i do publikace Kosmetika s úsměvem, která vyjde koncem léta. Kosmetičky v ní najdou přehled našich procedur, ale také informace o významu vitaminů a minerálů pro pleť, o výživových doplňcích a zaujme jistě i marketingové a podnikatelské minimum. Kniha rovněž obsahuje část o lidech, kteří ovlivnili můj byznys, mezi něž patří zejména paní Olga Knoblochová, nestorka české kosmetiky.

Vaše třífázová koncepce ošetření přináší podle zkušeností klientek, ale i kosmetiček, které ji praktikují, dobré výsledky. Můžete prozradit, v čem přesně spočívá? 

Jde o tři kroky, které vedou ke zdravé pleti. Jen ve zkratce: je to fáze čištění, fáze aktivace SOMI, a to je právě naše eso v rukávu. Tento prostředek aktivuje pleťové buňky i v hlubších vrstvách pokožky a zlepšuje tím účinnost následné péče. Fáze tři pak spočívá ve výběru péče v závislosti na věku a stavu pleti. U třífázové koncepce klademe důraz na to, aby se používaly minimálně tři produkty ideálně denně. Pravidelně odličovač pleti, aktivátor a následně samotný krém nebo/plus sérum. Jinak je to škoda snahy i peněz. Tuto informaci musí zákaznicím předat odbornice, proto je prodej PHYRIS produktů možný pouze přes kosmetické salony nebo kliniky estetické medicíny.

A jaká péče pro třetí fázi to konkrétně může být?

V současné době nabízíme deset produktových řad určených skutečně pro všechny typy a stavy pleti. Klientky si péči Phyris ihned zamilují, a to z jednoho prostého důvodu: všechny účinné látky jsou rostlinného původu, neucpávají póry, obsahují pouze zdravé a moderní molekuly, které nedráždí pokožku. A všechno – od výrobního procesu až po samotnou distribuci – je eco-friendly. Ráda bych také zmínila a potvrdila z vlastní zkušenosti, že to jednoduše funguje!

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v K&W 03-04.2020

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *