Design retailových prostor může být nejen prémiový a precizně provedený, ale i odpovědný k životnímu prostředí. Nový butik Estée Lauder v obchodním centru Palladium, za jehož realizací stojí společnost REXY Group, přináší zcela nový koncept této ikonické značky a současně dokazuje, že udržitelnost a inovace mohou být plně kompatibilní i s těmi nejpřísnějšími brandovými standardy. REXY Group, jako zkušený 360° retail expert, zde zúročila své dlouholeté zkušenosti ze spolupráce se světovými kosmetickými brandy a opět potvrdila svou roli spolehlivého a strategického partnera, který dokáže klientům zajistit komplexní servis na nejvyšší úrovni – od konceptu až po finální realizaci.
„Rekonstrukce našeho vlajkového butiku Estée Lauder v Palladiu pro nás znamenala zásadní milník. Poprvé jsme v České republice realizovali přestavbu podle globálních standardů programu Responsible Store Design, který klade důraz na udržitelnost – od úspory energií a vody, přes minimalizaci odpadu až po výběr materiálů s ohledem na jejich původ a dopad,“ říká k náročnosti projektu Renáta Vykročilová, Visual Merchandising & Store Design Manager ze společnosti Estée Lauder.
Z obchodního hlediska se jednalo o logický krok, neboť se butik nachází v centru Prahy, je silně frekventovaný a navštěvuje ho i velké množství turistů. „Chtěli jsme prostor, který bude odpovídat současným očekáváním zákazníků, nabídne moderní, luxusní a pohodlné prostředí a zároveň ukáže, že značka myslí i na svou odpovědnost vůči životnímu prostředí. Věříme, že díky této změně nejen zvýšíme atraktivitu místa, ale také posílíme vztah se zákazníky, pro které je udržitelnost důležitým tématem,“ doplňuje Renáta Vykročilová s tím, že si pro tento projekt vybrali REXY Group, zkušeného 360° retail experta: „REXY k tomu přistoupili zodpovědně, s respektem ke značce a s ochotou hledat řešení i v komplikovanějších fázích. Výsledkem je prostor, na který jsme opravdu hrdí.“
Každý detail tohoto projektu odráží promyšlenost a smysl pro precizní provedení. Udržitelnost zde není jen marketingovým heslem, ale skutečností podloženou důkazem. Součástí interiéru jsou re-use prvky, které dostaly druhý život, včetně nábytku v zázemí butiku. Konstrukční materiály byly pečlivě voleny tak, aby minimalizovaly uhlíkovou stopu, přičemž klíčové prvky byly vyrobeny lokálně do vzdálenosti 200 km.