Nový formát živého nakupování v dm drogerie

Společnost dm obohacuje svět online nákupů a 14. září od 18 hodin spouští v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLIVE. Během nich se diváci dozvědí víc informací o vybraných produktech, můžou se nechat inspirovat zkušenostmi s jejich používáním či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci budou moct představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Za sledování navíc získají exkluzivní eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.

„Nakupování na různých digitálních kanálech a během živých přenosů se stává stále silnějším trendem. Živá vysílání jsou navíc skvělým způsobem, jak napřímo komunikovat se zákazníky. Ti se totiž v reálném čase můžou ptát na konkrétní věci, které je zajímají,“ komentuje zavedení nového nástroje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Živým vysíláním bude diváky provázet moderátorka Lenka Binterová spolu s vybranými hosty. Pozváni budou kvalifikovaní odborníci na jednotlivá témata nebo známí influenceři. „Každý díl se věnuje jinému tématu a představíme v něm jak dodavatelské produkty, tak i produkty dm značek. Živé přenosy dmLIVE budou vysílány vždy dvakrát do měsíce, zpravidla ve středu od 18 hodin, a trvat budou zhruba půl hodiny. Každou epizodu bude možné přehrát i zpětně,“ upřesňuje Jiří Peroutka. Dodává, že hned v prvním díle 14. září se moderátorka společně s MUDr. Lucií Rajskou, Ph.D., primářkou Kliniky preventivní dermatologie, a s influencerkou Karolínou Rajmontovou alias Skincare s Karol zaměří na pleťová séra nejen ze sortimentu dm značek. Následné vysílání, které v aplikaci poběží 29. září, bude patřit produktům značky dmBio.

Sledující si přitom budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Navíc na ně bude čekat dárek v podobě exkluzivních eKuponů, například na 50násobné body na určité skupiny produktů. eKupon se objeví v kuponovém centru aplikace Moje dm pouze těm, kteří si živé vysílání zapnou v přímém přenosu, nikoliv ze záznamu. Tyto eKupony zákazníci budou moct uplatnit ihned v aplikaci Moje dm, na online shopu dm.cz nebo v prodejnách při načtení své zákaznické karty z aplikace Moje dm. Na uplatnění eKuponů mají 7 dní od vysílání.

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *