Tato módní značka zastřešuje 4 řady: – Le Temps des Cerises – pro ženy, Japan Rags pro muže, Le Temps des Cerises junior – pro dívky od 6 let, Japan R★gs – pro chlapce od 6 let.
V ČR je pouze móda pro dospělé. Výhradním distributor pro český a slovenský trh je společnost Coroline, a.s. Kamenný obchod Arkády Pankrác E-shop www.castresni.com
Historie společnosti
Rodinná firma sídlící v Marseille, zakladateli, majiteli a tvůrci jsou otec se synem
Gil a Lylian Richardierové. Historie sahající do 70. let, postavená na provozování vyhlášeného secondhandu „Propaganda“ v Marseille.
Značku s vlastní tvorbou zakládají v roce 1998. Silně inspirováni vintage stylem,
jemuž se do této doby obchodně věnovali. Metody opracování textilu, zejména
denimu nejsou ještě rozšířené, učit se jezdí do Japonska, kde je kultura vintage
módy velmi silná již od poválečných let.
Značku nazývají LE TEMPS DES CERISES tedy v překladu ČAS TŘEŠNÍ právě
podle poetického japonského svátku kvetoucích sakur.
Pro pozdější pánskou řadu volí v podobné souvislosti mužnější název JAPAN
RAGS.
Za uplynulých 18 let si obě značky vydobyly velmi silné postavení na
francouzském trhu. Dnes provozují 60 vlastních obchodů (plán do roku 2017 –
100 obchodů) V posledních letech pozvolna expandují do mnoha zemí: Německo, Holandsko, Belgie, Čína, Hongkong, Rusko, Libanon, atd. Ve střední a východní Evropě je ČR první zemí.
Cílová skupina
Móda původně zaměřená na mladé se v posledních letech posouvá do více
ženského, elegantního stylu a její hlavní cílovou skupinou se stávají ženy 30+
Snižuje se poměr denimu vůči ostatnímu sortimentu, nicméně džíny jsou stále
vlajkovou lodí značky. Vynikají ve střizích i designu. Totéž platí pro pánskou řadu.
V řadě Heritage mohou zákazníci najít nejvýraznější modely, ručně
opracovávané až 8 hodin. Tato řada je nejblíže původní filozofii značky a má
evokovat oblečení nošené, zděděné – tedy dědictví – heritage.
Vintage efekt nalezneme ale také na mnoha materiálech v průřezu celého
sortimentu, jakým je např. mimořádně měkká bavlna na trikách, jež navozují
dojem, že jsou již x krát vypraná, atd.