Již potřetí společnost L’Oréal obhájila přední pozici v rámci průzkumu mezi studenty jako nejatraktivnější zaměstnavatel v České republice v kategorii Business. Oproti minulému roku si znatelně polepšila a na žebříčku se společnost L’Oréal posunula až o čtyři příčky, z osmého místa rovnou na čtvrtou pozici.
„V tomto rychle se rozvíjejícím odvětví je společnost L’Oréal známá tím, že podporuje podnikatelského ducha a velmi brzy dává svým zaměstnancům plnou důvěru. Investujeme do rozvoje mladých manažerů ve firmě a digitální transformace. Jsem velmi hrdý na to, že jsme se v globálním žebříčku v kategorii byznys umístili na čtvrtém místě a současně se stali prvním nejatraktivnějším zaměstnavatelem mezi FMCG společnosti v České republice. „ říká Tomáš Hruška, generální ředitel L’Oréal v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
Průzkumu, který zprostředkovává švédská firma Universum ve spolupráci s českou mediální skupinou Studenta Media, se zúčastnilo celkem 14 462 studentů z více než 63 univerzit a vysokých škol v České republice. Jednou z hlavních otázek bylo, kam by studenti nejraději hned po škole nastoupili do zaměstnání. Kromě toho výzkum sloužil k identifikaci důvodů, podle čeho se o svém budoucím zaměstnavateli rozhodují. Odpovědi ukázaly, že mladým lidem záleží zejména na tom, aby se cítili dobře v pracovním kolektivu a celkově pracovali v přátelském prostředí.
Celý žebříček je k nahlédnutí zde: http://www.universumczech.com/pruzkum/
Brandstorm pro mladé a talentované studenty
Celosvětová soutěž Brandstorm pro mladé a talentované studenty v Čechách již 10 let
L´Oréal Brandstorm je program vytvořený na míru mladým a talentovaným studentům, kterým pomáhá dosáhnout lepšího uplatnění na trhu práce. U nás letos slaví své již 10. výročí a pomalu se chýlí k národnímu finálovému kolu. Ze všech přihlášených týmů bylo do semifinále vybráno osm týmů z České republiky a Slovenska a osm týmů z Maďarska.
České semifinálové kolo se uskutečnilo v Praze 14.4.2016. Z tohoto semifinálového kola postoupily tři vítězné týmy CARE ON, hashtagRAD a CrystalCommunication do posledního finálového kola, které se uskuteční 19.5.2016 v Bratislavě. 3 vítězné týmy z České republiky a Slovenska a tři týmy z Maďarska se tímto postupem o krok přiblížily možnosti vyhrát zájezd do Paříže a utkat se tak s týmy z více než 45 zemí. Tři nejlepší týmy v Paříži mohou vyhrát zájezd vlastního výběru v hodnotě 2500/5000/10000 euro.
V roce 2016 je soutěž spojena se značkou La Roche-Posay, což je druhá největší a zároveň nejrychleji rostoucí značka z L´Oréal divize aktivní kosmetiky prodávané zejména v lékárnách. Cílem v rámci Brandstorm je analyzovat zdravotní a kosmetický trh, a především navrhnout digitální a inovativní strategii pro získání budoucí generace La Roche-Posay spotřebitelů.