Marella pro sezónu Podzim – Zima 2012/2013 rozšiřuje spolupráci s herečkou a modelkou Millou Jowovich, která je tváří reklamní kampaně značky pro rok 2012.
Kreativní tým společnosti vytvořil ve spolupráci s Millou ucelenou kolekci flexibilně kombinovatelných modelů (capsule collection) inspirovaných jejím stylem, který je v dokonalé harmonii s filozofií značky Marella. Kolekci tak charakterizuje jednoduchá a přesná silueta v kombinaci s výraznými prvky jako je barva, potisk nebo textura, které z jakéhokoli modelu dělají unikát. Ikonické prvky značky v podobě bund a plášťů byly navrženy v různých stylech a přepracovaných střizích, s potisky a v barvách odrážejících Millinu eklektickou povahu.
Blejzry, trenčkoty a kožené bundy kombinujeme s hedvábnými šaty a topy nebo s úzkými kalhotami z eko-kůže a vlny. Samozřejmě nechybí ani zvířecí potisk, který celkovému looku dodává rockový nádech. Herečka se do světa značky Marella poprvé ponořila během focení reklamní kampaně Jaro – Léto 2012. Díky svému obrovskému charisma a svěží přirozené kráse, se Milla se značkou okamžitě ztotožnila a perfektně zosobnila její podstatu. Milla je sebevědomá a energická žena, která s neodolatelnou dávkou nonšalance mistrně zvládá své pracovní i rodinné povinnosti. Milla je směsicí vášně, energie a přirozeného přístupu k životu, a stejně vznikala i ucelená kolekce „Marella + Milla“ s cílem propojit tyto dva světy zdůrazněním jedinečnosti na straně jedné a typických rysů na straně druhé. Kolekce, vyrobená výhradně v Itálii, bude k dostání v prodejnách značky Marella od konce srpna 2012. MARELLA Značka Marella byla poprvé uvedena na trh v roce 1976 jako název kolekce. Postupem času se z ní v roce 1988 stala nezávislá společnost. Svými velmi variabilními řadami je Marella schopna uspokojit požadavky všech typů zákazníků. Značka neustále pečlivě sleduje měnící se životní styly a náladu společnosti a je vždy schopna přicházet s novými nápady. Oblečení značky Marella je pečlivě vybíráno tak, aby z něj bylo kdykoli možné sestavit pestrou škálu kompletních looků a s jeho pomocí ozvláštnit a oživit šatník každé ženy. Značka také velmi dbá na zachování příznivého poměru mezi cenou a kvalitou. Díky vysoce profesionální distribuční síti napříč Itálií i zbytkem světa (Evropa, Střední a Dálný východ, Severní a Střední Amerika) s mnoha mono-brandovými prodejnami a velkým množstvím prodejních míst v rámci velkých prodejen a obchodních domů je zboží značky Marella klientům snadno dostupné. Marella Srl je součástí skupiny Max Mara fashion group.
SKUPINA MAX MARA Skupina Max Mara, založená v roce 1951, má v současné době na trhu 19 kolekcí, pro které je společným jmenovatelem jejich oddanost kvalitě, stylu a respekt pro individualitu, tak charakteristické pro každý výrobek tohoto módního domu z města Reggio Emilia, který je dnes vzorem a uznávaným měřítkem pro italskou konfekci (prêt à porter) všude ve světě.