Notino, e-shop s nejširší nabídkou parfémů a kosmetiky v Evropě, zrekonstruovalo a znatelně rozšířilo dosavadní prodejnu v pražském Florentinu. Obchod o rozloze 400 m² se stal největší prodejnou společnosti v Evropě. Čeští zákazníci si navíc jako první vyzkouší nové digitální technologie přímo v obchodě. O design prodejny se postaralo opět studio Kyzlink Architects, které stojí i za současnou podobou několikanásobně oceňovaných kanceláří společnosti.
Znovu otevřená prodejna v obchodním centru Florentinum nabídne zákazníkům širší sortiment – kromě parfémů také pleťovou, dekorativní a vlasovou kosmetiku i bytové vůně. Významnou změnou je také značná digitalizace prodejny umožňující novou dimenzi zážitku z nákupu. „Odjakživa jsme byli technologiím nablízku, začínali jsme jako e-shop. Nyní se snažíme digitální nástroje přivádět i do retailu. V souladu se světovými trendy zavádíme digitální obrazovky ve výloze i uvnitř prodejny a také některé další služby ve spolupráci s partnery,“ uvedl Jerôme Poussin, ředitel pro retail v Notinu.
Exkluzivně pro Notino vzniklo ve spolupráci se značkou Lancôme unikátní make-up pódium, které nabízí mimo jiné i 45 odstínů make-upu. Pódium doplňuje i digitální přístroj Shade Finder, díky němž si zákazník může vybrat odstín na míru. Nově je v prodejně také přístroj umožňující diagnostiku pleti pomocí fotografií a speciálních senzorů. Do budoucna se tyto technologie objeví i v dalších obchodech Notina.
Na e-shopu zákazníci aktuálně najdou 55 tisíc unikátních produktů, avšak v prodejně se jich z kapacitních důvodů nachází přibližně 4 tisíce. Proto Notino přichází s konceptem Store-to-web, kdy si zákazník může i v prodejně objednat vše, co najde online, a následně mu bude zboží doručeno buď domů nebo na libovolnou prodejnu. „Tuto technologii jsme zavedli na přání zákazníků. Na prodejně jsme navíc zvýšili počet testerů, aby měl zákazník možnost si zboží před objednáním vyzkoušet,“ doplnil J. Poussin.