Easy Optic umožňuje zákazníkům zakusit novou zkušenost při nákupu značkových dioptrických a slunečních brýlí. Kombinuje online prodej brýlí s možností fyzického vyzkoušení/nákupu brýlí či přeměření očí v kamenné prodejně a refrakčním centru.
Vedle nabídky pouze kvalitních, trendy značkových brýlí nabízí Easy Optic jako první na trhu unikátní online aplikace a služby, díky kterým i ti nejnáročnější zákazníci nakoupí jednoduše, rychle a pohodlně, prostě s radostí.
V České republice se průměrná cena brýlí i korekčních čoček pohybuje velmi vysoko. Mnoho kamenných optik navíc nenabízí dodatečné služby, které by současní zákazníci velmi ocenili (např. možnost doručení objednávky domů, online katalogy obrub, online rezervace očního vyšetření, atd.).
“Easy Optic je nový obchodní model usilující o naplnění nových potřeb dnešních zákazníků.” uvádí Jana Vávrová, generální ředitelka. Easy Optic nastartoval e-shop www.easyoptic.cz, kde si zákazníci prostřednictvím moderních online aplikací mohou jednoduše a z pohodlí domova své brýle vybrat, vyzkoušet a koupit – jedná se např. o virtuální vyzkoušení či online rezervaci očního vyšetření.
Hotové brýle mohou být zákazníkovi doručeny do 24 hodin. Zákazníkům je dále nabízena jedinečná služba vyzkoušení doma. Mohou si objednat až tři páry dioptrických brýlí a po dobu 4 dní je doma zkoušet.
Easy Optic si také zakládá na nabídce pouze kvalitního, značkového zboží. „Značky jako Ray Ban, Prada, Dolce Gabbana, D&G a Vogue odebíráme přímo od výrobce, italské společnosti Luxottica Group.“ dodává Jana Vávrová.
Navíc, nižší provozní náklady a marže dovolí Easy Optic nastavit ceny brýlí až o 50 % níže, než nabízejí tradiční kamenné optiky. V závislosti na vybraných brýlích a čočkách tak mohou zákazníci ušetřit od 1 000 do 5 000 Kč za kvalitní, moderní, značkové zboží.
Pro všechny, kteří chtějí brýle fyzicky vyzkoušet či potřebují přeměřit zrak, je zde moderní Easy Optic Studio a Vision Center nacházejí se v srdci Prahy.