Společnost dm drogerie markt patří k nejdéle působícím drogeriím na českém trhu. Díky každoročně rostoucí oblibě mezi zákazníky proto není divu, že právě ona byla první, která spustila také svůj vlastní e-shop. Online shop dm.cz slaví tři roky.
Web dm.cz od svého počátku představuje kombinaci online magazínu a klasického e-shopu. Redakční příspěvky nabízejí pravidelné rozmanité informace ze světa krásy a péče, ale informují také o dění v síti drogerií dm. Obchod pak nabízí více než 11 600 produktů od 690 značek, které jsou k dostání v prodejnách a některé pak exkluzivně pouze online.
Původně byl online shop spuštěn v testovací fázi v únoru 2018, zákazníci jej ale mohli za plného provozu poprvé vyzkoušet až v březnu toho roku. „Internetový obchod dm.cz sice slaví své narozeniny, dárky ale dm drogerie rozdává nakupujícím. Do 7. dubna zákazníci v online shopu získají za nákup třikrát více bodů do věrnostního programu,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Že má prodej drogerie přes internet svůj význam a také budoucnost, zřetelně ukázal příchod koronavirové krize v březnu 2020. „Se začátkem pandemie, tedy v březnu a dubnu loňského roku, jsme evidovali 200procentní nárůst online objednávek. Trend se pak nezměnil ani během celého roku, v období od začátku ledna do konce prosince 2020 jsme zaznamenali meziroční nárůst tržeb online shopu o 130 procent. A to i přesto, že prodej drogistického zboží v prodejnách nebyl zákonem omezen,“ podotýká Jiří Peroutka.
Přesunu výhradně do online prostředí se však zákazníci, kteří preferují kouzlo nákupů v kamenných obchodech, obávat nemusejí. Aktuálně je v České republice otevřeno 241 prodejen dm a stále přibývají další. Již existující prodejny jsou pak průběžně modernizovány a inovovány ke spokojenosti a pohodlí všech nakupujících.