Pečujeme o kosmetičky

Inspiring Beauty s.r.o. – distributor Čisté kosmetiky pro zdravý životní styl.

O činnosti společnosti Inspiring Beauty jsme hovořili s manažerkou marketingu a propagace ing. Denisou Novotnou Schneiderovou.

Co pro vás osobně znamená čistá kosmetika?

Stejně jako většina žen jsem dříve posuzovala kosmetiku podle krásných krabiček či vůně a nějak mě nenapadlo řešit ingredience, které jsou v té kosmetice použité.

S narozením dětí jsem se mnohem více začala zajímat o kvalitu potravin, které doma jíme. Učila jsem se rozeznávat, které látky do potravin patří a které by tam být neměly. To přirozeně přerostlo i do zájmu o ingredience v jiných produktech, které doma používáme.

Kosmetika se stala další oblastí, kde jsem začala řešit ingredience, protože jako každá žena kosmetiku používám každý den. Je tedy pro mě důležité používat kosmetiku, která bude pro mé tělo co nejšetrnější a nejpřirozenější.

Proč spojujete kosmetiku se zdravým životním stylem?

Každý dobře ví, že krásnou pleť nedocílíte jen používáním kvalitní kosmetiky, ale je důležité se starat o tělo jako celek. Každý to sice ví, ale méně lidí to opravdu dodržuje.

My se toto povědomí snažíme podporovat a pomáhat našim zákazníkům starat se o celé tělo a případně změnit či upravit svůj životní styl, aby se cítili co nejlépe zevnitř, což se pak přirozeně projeví na jejich vzhledu/kůži navenek.

Proč jste si jste se rozhodli reprezentovat značku DR. BAUMANN na českém trhu?

Když jsme vybírali značku, kterou přivedeme do České republiky, chtěli jsme zákazníkům přinést nejen to, co se jim bude líbit nyní, ale i za pět, deset, dvacet let.

České zákaznice jsou v oblasti kosmetiky více a více vzdělané. Již si uvědomují, že je mnohem důležitější kvalita použitých ingrediencí než celofánové obaly či vůně naparfemovaných přípravků (které pleti více škodí, než pomáhají).

Kosmetika DR. BAUMANN je sestavená s velkým důrazem na kvalitu použitých ingrediencí zejména pro jejich maximální účinnost a snášenlivost, aby ji zákaznice mohly bezpečně používat právě i za pět, deset, dvacet let.

Na vašich webových stránkách jsem si všimla, že nabízíte pět různých produktových řad, proč?

Všechny produktové řady jsou od švýcarského výrobce SkinIdent AG a vyráběny pod hlavičkou tzv. bionomické kvality. Ta vychází ze slova bionomie, což je věda o způsobu života v harmonii s potřebami naší pleti a zdraví, s etickou odpovědností vůči zvířatům a životnímu prostředí.

V praxi to znamená absenci chemických konzervantů, parfemace a vonných látek, látek živočišného původu nebo používání minerálních olejů a přebytečných obalů. Vše je soustředěno na používání látek svým složením co možná nejvíce podobných těm v našem těle, což je jediný způsob, jak si zdraví a krásu naší pokožky můžeme uchovat i v budoucnu.

Nejsilnější řadou je DR. BAUMANN, která poskytuje přípravky pro jakýkoliv typ pleti – extrémně citlivou, aknózní a problematickou, pleť s atopickým ekzémem, periorální dermatitidou, ale i zdravou, které pomáhá si to zdraví uchovat. Luxusní a nejvíce koncentrovanou řadou je SkinIdent, která je jako jediná na světě vyrobená výhradně z látek tělu vlastních. BeauCaire je řadou určenou pro mladou a nenáročnou pleť, BionomeSPA je zaměřená na relaxaci a SPA procedury a nakonec DR. BAUMANN MakeUP je ucelenou nabídkou dekorativní kosmetiky.

Co je specifického právě na řadě DR. BAUMANN MakeUP?

Je to minerální make-up, který svým složením vyhovuje naší filozofii čisté péče o pleť. Je velká škoda, že spousta spotřebitelek si vůbec neuvědomuje, že za problémy na pleti velmi často mohou špatné dekorativní produkty. Náš make-up nejen krášlí, ale i pěstí, jsou v něm zvlhčující látky a ušlechtilé rostlinné oleje, např. ricinový a jojobový olej, karnaubský nebo kandelilový vosk.

Pojďme se teď pobavit o vašem krédu „Pečujeme o kosmetičky“ – co všechno tato péče obnáší?

Děláme vše pro to, aby se kosmetičky necítily na své podnikání samy. Jsme jejich partnerem. Ony poslouchají své zákaznice a my zase je. Jednou z nejdůležitějších věcí je, aby prodej domáčí péče fungoval pouze přes vyškolené a certifikované salony, aby tak kosmetičky nepřicházely o odměnu za svou práci.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v K&W 05-06.2019

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *