Pod tímto heslem uspořádá společnost dm drogerie markt 29. listopadu druhý ročník společensky odpovědné aktivity Giving Friday, která vznikla jako reakce na slevové šílenství známé jako Black Friday.
Společnost dm chce ale i v letošním roce místo slev nabídnout pomoc tam, kde je to potřeba: 5 % z obratu, který se v tento den uskuteční ve všech prodejnách a v online shopu dm, věnuje na aktivity, jejichž úkolem je posílení pouta mezi seniory a dětmi. Jako motivaci k nákupu co největšího počtu zákazníků právě v tento pátek připravila společnost dm, stejně jako v loňském roce, speciální edici tzv. dm giving boxů. Ty budou k dostání za zvýhodněnou cenu 199 Kč, avšak produkty v nich obsažené mají hodnotu několikanásobně vyšší.
Zakoupením dm boxů mohou tedy zákazníci přispět k navýšení celkového obratu a zároveň udělat sobě nebo svým blízkým radost. „Již nyní jsme zvědaví, jestli se nám v letošním roce podaří překonat loňský výtěžek, který činil 1,7 milionu korun,“ říká jednatelka společnosti dm Martina Horká.