Vzhledem k celkové šíři nabídky produktů si lehce vyberou nejen ženy, muži a děti, ale i vrcholoví sportovci. Expanze je zaměřena v první fázi na velká nákupní centra a dále na centra měst a pěší zóny. V pozdějším období rozvoje maloobchodní sítě určitě budeme zvažovat i lokality v menších městech a menších obchodních centrech,“ říká jednatel společnosti Vestio Fashion Jan Lansberg a dodává, že takto plánuje otevřít v příštích několika letech 20–25 prodejen SKECHERS.
Americkou firmu SKECHERS založili v roce 1992 Robert Greenberg a jeho syn Michael v Kalifornii. V průběhu devadesátých let a na počátku nového tisíciletí si značka získávala své příznivce po celém světě. Koncem roku 2014 podepsal se SKECHERS smlouvu i světové proslulý bubeník Ringo Starr, který bude propagovat pánskou řadu, a mladá zpěvačka Demi Lovato, jež se stala tváří pro kampaň na sociálních médiích. Tváří SKECHERS je pro rok 2015 i modelka Kelly Brook. Historie značky se píše teprve 23 let, ale již nyní vyváží svou unikátní pohodlnou obuv do všech šesti kontinentů světa a patří mezi světovou špičku v počtu vyrobených párů pohodlné značkové obuvi do města. V roce 2014 měla společnost SKECHERS celkový obrat 2,378 miliard dolarů. „V roce 2013 jsme byli oceněni Značkou roku v kategorii novinky v obuvi a za vynikající design v běžecké a dětské obuvi. V roce 2014 jsme se stali Společností roku na americkém trhu,“ říká Marvin Bernstein, managing partner značky.
Ve střední a východní Evropě pečuje o značku SKECHERS dceřiná společnost Skechers CEE Kft. V čele společností stojí Petar Dulic, manager pro střední a východní Evropu, který v příštích třech až pěti letech plánuje zdvojnásobit v tomto regionu své prodeje. Značka SKECHERS je oblíbená pro svoji rozmanitost stylů v dámské, pánské a dětské sportovní obuvi a městské pohodlné obuvi. Nabízí pohodlnou a značkovou obuv pro celou rodinu v různých liniích a modelech. Pro sportovce vyvinula kolekci SKECHERS Performance zaměřenou čistě na funkční obuv z unikátních inovativních technologií a materiálů. Jakmile začala řada získávat ocenění a uznání za inovaci,
vzrostl zájem o obuv i mezi špičkovými sportovci, například u maratonského běžce Meba Keflezighi, který řadu vylepšil o své odborné znalosti a také v obuvi této značky prolomil svůj osobní rekord.