Společnost dm drogerie markt obhájila své vítězství v prestižním žebříčku Mastercard Obchodník roku. I tentokrát se stala zákaznicky nejoblíbenějším prodejcem v kategorii Drogerie a parfumerie. Uznání získala také za schopnost reagovat na současnou koronavirovou krizi.
Společnost dm drogerie markt se o titul ucházela spolu s dalšími 11 prodejci. „Anketa Obchodník roku je pro dm každoročním ukazatelem toho, jak si stojíme v očích našich zákazníků. Ocenění je pro nás nejen velkou pochvalou, ale zároveň i příležitostí zjistit, kde je prostor pro zlepšení,“ prohlásil manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.
Společnost zároveň obsadila třetí místo mezi všemi přihlášenými obchodníky bez ohledu na danou kategorii. Vůbec poprvé byl pak letos v soutěži vybírán také obchodník, který nejlépe reagoval na události kolem koronavirové pandemie. I zde se dm stala nejlépe hodnoceným obchodníkem ve své kategorii a získala první pozici.
„Společnost dm drogerie markt se stala letos opět vítězem především díky tomu, že její zákazníci deklarují nejvyšší míru loajality v dané kategorii. Podíl zákazníků, pro které je prodejna hlavním nákupním místem pro daný sortiment, činí 56 procent,“ uvedl Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko. „Společnost zabodovala také v parametru zapamatovatelnosti, kde se umístila na druhém místě, spontánně ji jmenovalo 63 procent respondentů nakupujících sortiment.