S.T.Dupont, značka proslavená luxusním zbožím, před rokem otevřela v České republice v Havířské ulici v Praze svůj první butik.Od té doby si zde společnost dokázala vybudovat neustále se rozšiřující základnu klientů a dosáhnout obchodních úspěchů, na jejichž základě plánuje další expanzi v regionu střední a východní Evropy, konkrétně v Maďarsku, Polsku a Česku.
Na konci letošního roku S.T.Dupont rozšíří své aktivity do Karlových Varů, které se oficiálně stanou druhým působištěm firmy na českém trhu.
Úspěch společnosti, kterého za rok svého působení na trhu dosáhla, lze přičíst rozsáhlé základně místních klientů, ale také turistům navštěvujícím Prahu. Celkově zákazníky společnosti tvoří z 50 % Češi, 30 % Rusové a 20 % ostatní národnosti pocházející z různých částí Evropy, Asie, Ameriky a Blízkého východu.
V butiku zákazníci mohou najít všechny čtyři produktové řady společnosti: Art of Fire, Art of Writing, Art of Travel a Art of Seduction.
Globálně lze za nejprodávanější výrobky společnosti považovat zapalovače, které tvoří 35 % z celkového prodeje, následují psací potřeby s 25 % a na ostatní produkty z řady Art of Travel a Art of Seduction připadá 20 %. V České republice je situace podobná, nejvíce se prodávají zapalovače 37 %, následované koženým zbožím 27 % a doplňky 22 % na psací potřeby připadá po 14 %.
Cílem S.T.Dupont v České republice je zvýšit povědomí o produktech z řady Art of Writing, tedy o psacích potřebách, jejichž prodej je zde pod celosvětovým průměrem.