Swarovski představuje novou vůni “Fashion Edition”. Květinově ovocná vůně má jedinečný design inspirovaný psaníčky, které Swarovski každý rok navrhuje pro celebrity červeného koberce na filmových festivalech v Cannes, Torontu a v Hollywoodu.Swarovski, legendární jméno, které se třpytí! Více než 115 let se Swarovski věnuje tvorbě jedinečných šperků a doplňků. Do světa vůní vstoupil Swarovski v roce 2011 s kolekcí Aura by Swarovski. Nyní se pozornost stáčí k nejprestižnějšímu aspektu Swarovski magické tvorby, světovým celebritám.
Inspirace: glamour
Doplňky Swarovski jsou nedílnou součástí světově proslulých filmových festivalů. Swarovski se pyšní faktem, že je jednou z nejoblíbenějších značek celebrit. Šperky, doplňky, zdobení luxusních rób. Emblém skutečné elegance, nutný doplněk, ikonická značka. Swarovski je součástí festivalu v Cannes již vice než 13 let. Nabízí unikátní designové kousky výhradně pro celebrity na festivalu.
Design: nejmódnější flakon
Pro rok 2012 bylo vyrobeno pouze 100 kusů psaníček “Star Shadow”, a to speciálně pro festival v Cannes. Toto mistrovské dílo je vyrobeno z mosazi, stříbra a posázeno krystaly. Unikátní flakon Fashion Edition je inspirován právě tímto designérským kouskem.
Fashion Edition flakon vyjadřuje Swarovskiho uměleckou vizi půvabu a nadčasovosti.
Swarovski přichází se znovuobjevením kůže, které dodává nový rozměr. Kůže vypadá jako vetkaná do ušlechtilého zlatého kovu. Vzniká tak překvapivé souznění “kovové kůže” a kouřově zlatých krystalů oblečených na elegantním flakonu v barvě slonovinové kosti.
“Fashion Edition je extrémně ženská a ultra-glamour vůně, ale zároveň si zachovává svůj ovocně-květinový charakter. Je to láska na první pohled, opravdová, hluboká láska.” Pierre Aulas, umělecký ředitel.
Nová vůně je v prodeji exkluzivně v parfumeriích Sephora.