Druhý ročník teniskology obhájil svou pozici mezi „must to attend“ eventy streetové scény a o třetím říjnovém víkendu zaplnil opuštěnou tovární halu pragovka i sociální sítě. Přišlo na 6.613 milovníků tenisek i lifestylu.
Veletrh, který v loňském roce propojil prodejní market
s originálními show se dle svých slibů rozrostl a otevřel brány do sneakers mekky hned na 2 dny – 21. a 22.10. 2016.
3000 metrů čtverečných bylo zaplněno až po střechu – a to doslava, třeba díky dvoupatrovým konstrukcím, které na místě vybudovali Nike či Footshop.
Originálně se neprezentovaly pouze showroomy velkých sneaker značek. Vedle PUMY, která tenisky tetovala a Reeboku, u jehož photoboot se stály fronty, se skvěle prezentovaly i samotné obchody jako Queens, Senovážná 6 či Freshlabels. Kreativně se svých zón zhostili partneři Kenzo, Coca-Cola i T-Mobile, kteří dokázali novou generaci zaujmout. Pomalované lahve, parfém s vlastním graffiti tagem a magentová síť se tak staly hojným zdrojem fotek na sociálních sítí.
Adidas pak namísto klasického showroomu zvolil cestu vlastního pódia ve tvaru velkého wooferu, na kterém se po oba dny sešli tzv. nomádi – fúze umělců, tanečníků a hudebníků – a vytvořili nezapomenutelnou show. V pátek jména jako Logic, Klára Vytisková či Adam Mišík ozdobil svým speciálním vystoupením i rapper a Teniskology Master Rytmus.
Do haly se díky DC a Excellent vešla i skate rampa, kde bmx jezdci a skateři několikrát denně předváděli bláznivé exhibice. Na své si přišli i milovníci basketu, kteří se mohli zúčastnit Slam Dunk contest díky Basket-Obchodu. Ten kromě dresů podepsaných světovými hvězdami basketu dovezl i profesionální hráče Nymburku.
Prodejní market čítal na 60 unitů a návštěvníci mohli vybírat nejen
z bot, ale i street fashion, longboardů či elektroniky. Lidé nepřišli jen nakupovat a tvořit, ale také se bavit. Teniskology na svých několika pódiích uvítala přední performery česko-slovenské scény.
V pátek 21.10. vystoupili Smack
a Norman Bates, Indy&Wich&LA4 ve spojení s Champion Sound nebo DJ Dalyb. V sobotu 22. 10. pak Peter Pan Complex, Vladimir 518 a další star Majk Spirit. Oba dva dny skončila party až kolem 2 hodiny ranní.
O výdrž se postaraly bary všeho druhu – Absolut, Jägermeister a Excelent na poli alkoholu, Kenwood pak dobíjel fresh juicy a De’Longhi kávou. U Red Bullu jste si dokonce mohli namíchat svůj vlastní drink. Svou premiéru si zde odbyl i What the truck?! a svými hamburgery nadchl stovky strávníků. Odpočívat jste pak mohli v ČSOB chill zóně.
Generálním partnerem eventu se opět stala Škoda Auto, která do tovární haly dovezla hned 4 auta, z nichž zlatý Suberb dragon skin se stal aktivní součástí originální taneční show na hlavním pódiu a bílé Citigo propletla skrz naskrz autodráha. Škoda perfektně pochopila chutě návštěvníků a připravila soutěž o unikátní tenisky Yeezy. Do tipovacího videa kromě svého auta zapojila i parkouristy. Právem se tak zařadila mezi partnera nové generace.