Maminky a autorky webu Testováno na dětech spouští zajímavý formát poznávání a propagace produktů a služeb pro děti – hromadné uživatelské testování. Přesně po roce fungování inspirativního webu se rodičům otevírá další služba – možnost zdarma zkoušet, testovat spolu se svými dětmi a osobně recenzovat výrobky a služby od známých i dosud neznámých českých výrobců. Testováno na dětech zároveň nabízí firmám možnost netradiční propagace svých výrobků a služeb prostřednictvím přímého testování a velmi vyhledávaného sdílení zkušeností mezi rodiči
(www.testovanonadetech.com).
„Chceme dát prostor poctivým značkám a zajímavým produktům a propojit je přímo s jejich cílovou skupinou. Oslovujeme proto i malé výrobce, kteří mají těžké podmínky dostat své výrobky na trh,“ uvádí Dagmar Slámová, jedna ze čtyř zakladatelek webu. Portál slouží k inspiraci rodičům pomocí nápadů na IQ hry, tvoření, zdravé stravování a obecně tipů pro život s dětmi, prověřených a otestovaných s dětmi. Testováno na dětech je platformou pro sdílení zkušeností mezi rodiči a jeho náplň je autentická. Rodiče dětí jsou hlavní skupinou uživatelů portálu.
Od června se mohli zájemci z řad rodičů přihlásit k testování a nyní je již možné na webové stránce v sekci Testování sledovat výzvy přihlášení, probíhající testování i první recenze s fotodokumentací.
„Věříme v sílu šeptandy. V komunitě rodičů existuje silná důvěra k sdíleným zkušenostem ostatních rodičů. Autentické zkušenosti mají v procesu rozhodování o produktech zcela jinou hodnotu než pouhá marketingová sdělení. Jsou věrohodné!“ – doplňuje Gabriela Sedláková, další ze zakladatelek Testováno na dětech.
Hromadné testování přináší možnost, jak jednoduše nabídnout produkt uživatelům, získat od nich zpětnou vazbu a nezávislou autorskou recenzi ověřenou skutečnými zákazníky v jejich domácím prostředí. Výsledky testování bude možné sledovat na portálu www.testovanonadetech.com, na stránkách výrobců a ve vybraných časopisech pro rodiče.
Testování může výrobcům pomoci pochopit, jak lidé produkt využívají a co na něm mohou zlepšit. Tento objektivní pohled do duše potencionálního zákazníka je přidanou hodnotu projektu. „Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Testování nám přineslo kromě potvrzení toho, že práce s Ani-Muky děti opravdu baví, i řadu cenných námětů, které pomůžou Ani-Muk růst. Oceňujeme zejména rozmanitost testovatelek, každá z maminek přinesla do testování svá očekávání a zkušenosti, které nám i přes svou rozdílnost poskytly ucelený pohled na to, jak náš produkt naše cílová skupina vnímá. Protože je portál TND oblíbeným místem rodičů, bylo pro nás testování skvělou příležitostí, jak představit produkt širší veřejnosti a určitě bychom jej doporučili každému, kdo přichází na trh s nějakou novinkou,“ říká Kateřina Piliarik, výrobce kreativních krabiček Ani-Muk.