Společnost L’Oréal Česká republika ve spolupráci s autorizovanou obalovou společností EKO-KOM spustila vzdělávací web tridimeprokrasu.cz s cílem zvýšit povědomí o třídění odpadu z hygienických a kosmetických přípravků. Třídíme, abychom šetřili přírodní zdroje, omezili emise skleníkových plynů, vytvářeli pracovní místa.
Tato iniciativa reflektuje závazek programu udržitelnosti L’Oréal pro budoucnost, v němž se společnost zavazuje ke vzdělávání svých spotřebitelů v oblasti udržitelných kosmetických postupů a v oběhové ekonomice třídění odpadu z obalů. Na podporu iniciativy se rozhodla zahrnout do komunikace svých značek pokyny pro třídění obalů.
„Do této kampaně se zapojilo patnáct značek skupiny L’Oréal, jako L’Oréal Paris, Garnier, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Biotherm, L’Oréal Professionnel nebo Kérastase. Značky zvýší povědomí spotřebitelů o třídění obalů kosmetických přípravků prostřednictvím sociálních médií a také pomocí jejích produktových reklam, aby zapojily své spotřebitele do správného třídění obalů kosmetických přípravků,“ říká Brigitte Streller, generální ředitelka L’Oréal Česká republika.