Parfumerie Douglas představila svou globální strategii udržitelnosti, která bude do tří let zavedena v celkem 26 zemích. Značka se dlouhodobě snaží být hnací silou udržitelnosti v beauty segmentu, nyní proto představuje čtyři hlavní pilíře, na kterých je strategie postavena. Jedním z nejambicióznějších cílů parfumerie je dosáhnout v rámci svých vlastních obchodních operací klimatické neutrality do konce roku 2025.
Společnost má za sebou v tomto směru hned několik úspěšných projektů. Téměř všechny produkty od roku 2020 privátní značky Douglas jsou zcela bez mikroplastů a jsou veganské. Přes 40 % produktů představených ve fiskálním roce 2021/22 je zařazeno do kategorie clean beauty, 63 % je vyrobeno z udržitelných ingrediencí, jejich garanci zaručuje certifikát FSC. Do roku 2030 se pak společnost zavázala vyrábět z recyklovaných materiálů více než polovinu vlastní produkce. Současně se dlouhodobě snaží o podporu evropského trhu, ze kterého pochází. Většina produktů jsou už nyní produkována v EU.
„Udržitelná strategie společnosti Douglas se v celoevropském měřítku promítne i na český trh. Douglas si je vědom zodpovědnosti, kterou má vůči životnímu prostředí, svým zaměstnancům, partnerům i zákazníkům. Neustále proto přizpůsobujeme obchodní aktivity a procesy našim dlouhodobým cílům,“ konstatuje Michal Kocman, Managing Director Parfumerií Douglas CZ&SK.