V návaznosti na dřívější kampaň „Za skutečnou krásu“ uvádí značka Dove novou iniciativu „Bez digitální úpravy“. Takto budou od 2. ledna 2019 označeny všechny fotografie zobrazující ženy, které společnost používá v rámci svých marketingových aktivit. Dlouhodobým cílem je ukázat ženám a dívkám jejich skutečnou krásu.
Díky tomu se zavazuje k zobrazování pouze skutečných fotografií žen, přesně tak, jak vypadají v reálném životě.
Průzkum Dove Global Beauty a Confidence Report v roce 2016 ukázal, že ženy po celém světě ztrácejí důvěru v to, co vidí. Více než tři čtvrtiny žen si myslí, že všechny fotografie v médiích jsou digitálně upraveny nebo vyretušovány, 69 % dotazovaných žen zmiňuje zvyšující se tlak ze strany reklamy a médií na nereálné standardy krásy a celkový vzhled žen, což u většiny dívek a žen vede ke snižování sebevědomí.
Dove se proto striktně drží své ideologie digitálně nezkreslovat portréty žen, které jsou na fotografiích zobrazeny. Ženy jsou 100% přirozené, přesně takové, jako kdybyste je potkali v reálném životě. Projekt sebedůvěry Dove, který byl zahájen v roce 2004, má za cíl oslovit do roku 2020 čtyřicet milionů mladých lidí po celém světě a poskytnout jim osvětu v oblasti sebedůvěry a spokojenosti s vlastním tělem. Součástí tohoto projektu je vysvětlování, jak se bránit negativnímu vlivu médií a jak k nim být kritičtější.