Síť drogerií ROSSMANN opět odměňuje své zákazníky díky nové věrnostní kampani, která navazuje na hlavní myšlenku obchodního konceptu společnosti ROSSMANN A život je krásnější, kterou je hledání krásy v každodenních okamžicích. Na jaře si tak budou moci vybrat z kvalitních dóz a termotašek, které usnadňují přenášení pokrmů a umožňují užít si čas s rodinou ještě o trochu víc.
V nabídce jsou dvě velikosti potravinových dóz a termotašky ve čtyřech barvách – modré, zelené, žluté a šedé. „Věrnostní kampaně jsou u zákazníků dlouhodobě velmi oblíbené, připravili jsme proto novou kampaň, která exkluzivně přináší kvalitní dózy a termotašky italské značky GUZZINI. „Za nasbírané body je tak možné pořídit si tyto výrobky se slevou až 85 % a užít si volný čas pohromadě na výletě či pikniku,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Body může každý zákazník sbírat prostřednictvím mobilní aplikace v rámci oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB, nebo v podobě vlepovaní samolepek do papírové sběratelské karty. Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazník jeden bod. Za 25 nasbíraných bodů získá možnost zakoupit si jednu z odměn GUZZINI již od 14,90 Kč, za 10 bodů pak již od 49,90 Kč. Akce trvá do 16. června 2020.