„Protože vy za to stojíte” není jenom obyčejný reklamní slogan, je to mise značky, která nás učí, že vzít pojetí krásy a sebevědomí do vlastních rukou je velmi posilující. Značka L´Oréal Paris vždy podporovala ženy a věřila v jejich hodnotu, což slogan jen dokazuje. Vznikl v roce 1971 a postupně se stal synonymem ženského sebevědomí.
Jednalo se o vůbec první reklamní slogan na podporu sebevědomí, který spotřebitele dnes oslovuje stejně jako v době svého vzniku. „Protože vy za to stojíte” představuje symbol, který dodává sebevědomí ženám všeho věku a společenského postavení a podporuje je v tom, aby věřily v sebe sama a ve svou krásu. Hnutí na podporu ženských práv stále nabíralo na síle a pomáhalo ženám se osvobodit od tradiční role ženy v domácnosti, které převládalo od padesátých let.
Revoluční bylo také slyšet v reklamním spotu ženský hlas; reklamní slogany z velké většiny namlouvali muži, protože tón jejich hlasu byl považován za důraznější. Najednou se tu objevila žena, která mluvila v první osobě, vyjadřovala své pocity a sdílela zkušenost s určitým produktem – to byl naprosto převratný přístup. S tím, jak ženy v průběhu sedmdesátých let potvrzovaly svou nezávislost, nabíral slogan postupně na síle. V letech osmdesátých byla už myšlenka „Protože vy za to stojíte” v myslích žen plně zakotvena, nicméně nepozbyla na důležitosti ani v letech devadesátých, kdy se ženy nadále snažily získat lepší pozici v rámci pracovního trhu.
Zástupci značky vždy věřili, že každá žena, kdekoli na světě, má mít přístup k dostupným, ale zároveň kvalitním kosmetickým produktům, které jí podpoří ve vlastním uvědomění a víře, že za to stojí.