Značka babylove z portfolia dm drogerie markt se na trhu poprvé objevila v Německu v roce 1996. Do České republiky dorazila o pár let později v podobě nabídky několika druhů plen a produktů pro nejmenší zákazníky. Od té doby se privátní značka dm drogerie významně rozrostla a vydobyla si pozici uznávané stálice na trhu dětského drogistického zboží. Značka babylove letos slaví 25 let.
„Hlavním záměrem dm drogerie při zavedení značky babylove bylo nabídnout kvalitní zboží za nízkou cenu také rodičům malých dětí. Že se cíl daří plnit, dosvědčí opakované ocenění značky, naposledy například v podobě Mamavolby za rok 2020, a to hned v několika kategoriích,“ konstatuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.
V nabídce drogerie lze aktuálně pod touto značkou nalézt více než 290 produktů od příkrmů přes nerozbitné nádobí s veselými motivy až po potřeby pro těhotné a kojící ženy. Výrobky značky babylove tak tvoří hned čtvrtinu z celého baby sortimentu.
Všechny produkty výživy, například přesnídávky, tyčinky a kaše, jsou k dostání v bio kvalitě, neboť jsou připravovány z prvotřídních surovin z kontrolovaného biologického zemědělství. Nádobí, hračky, dudlíky a další nezbytné vybavení domácnosti, v níž je pečováno o malé miminko, jsou vyráběny z kvalitního a zdraví nezávadného materiálu. Dětská kosmetika dm značky babylove je maximálně ohleduplná k potřebám jemné dětské pokožky. Neobsahuje konzervační látky, látky na bázi minerálních olejů ani barviva. „Za svou oblibu u českých maminek vděčí babylove nejen vysoké kvalitě, svůj podíl má jistě i šíře nabídky a samozřejmě příznivá cena,“ dodává Jiří Peroutka.