Každá žena je krásná taková, jaká je a každá by se měla cítit „ve své kůži“. Proto se Gillette Venus spojila se známými českými influencerkami a v nové kampani společně vyzývají k sebelásce a přijetí naší pokožky takové, jaká je. V osvětové kampani s názvem Na vlastní kůži vyzvala značka české ambasadorky, aby představily své silné stránky a podělily se o náročné příběhy, které se do jejich kůže vepsaly. Kampaň odstartovala výstavou intimních fotografií s příběhy jednotlivých žen a dívek a je k vidění do 9. května odpoledne u restaurace Nebozízek na pražském Petříně.
O své příběhy se podělila například Týnuš Třešničková, jejíž kůže nese známky popálenin, Lucie Levá, jejíž tělo zdobí jizva po onkologické léčbě, zakladatelka projektu Tělo s příběhem Kateřina Kopicová, do jejíž kůže se vepsalo příběh mateřství, Nikol Znášková, která se potýká s akné, nebo Klára Černá, které po kůži kreslí nemoc jménem vitiligo. V neposlední řadě se o své příběhy podělí i slavná rapperka Sharlota, která se skrze svou kůži vyjadřuje pomocí tetování, plus size fotomodelka Anna Krátošková nebo Inka Teschinská, která kráčí životem s atopickým ekzémem. Svým zapojením vyjádřily důvěru ke značce Gillette Venus a produktu, kterému věří a používají ho #NaVlastniKuzi.
Značka Gillette Venus se touto výstavou snaží bojovat proti nereálnému ideálu krásy, který je prezentován nejenom v médiích, ale i na sociálních sítích, a společně s vybranými ženami poukázat na to, že každá pokožka je krásná. A že pokožka každého z nás si na sobě nese svůj vlastní příběh, zážitky a vzpomínky toho, co jsme si zažili na vlastní kůži.