Společnost Lindex letos spojila své síly se světoznámým britským návrhářem Matthew Williamsonem. Cílem exkluzivní kolekce, která z tohoto spojení vzešla, je získání prostředků na boj proti rakovině prsu.
Ačkoliv budou úžasné kampaňové fotky, na kterých figuruje světoznámá modelka i tvůrce kolekce, zveřejněny až 16. září, již nyní se můžete podívat na jeden z klipů předcházející uvedení kolekce, a to na http://newsroom.lindex.com/en/.
Matthew Williamson si v módním světě vydobyl renomé mistra potisků, zdobných detailů a kaleidoskopických barev. Kolekce navržená pro společnost Lindex jeho pověst potvrzuje. Milovnicím módy se brzy naskytne příležitost rozšířit svůj šatník o jedinečné kousky podtrhující ženskost a kultivovanost.
Sám návrhář spojení s evropskou značkou komentuje těmito slovy: „Spolupráce se společností Lindex mi dala skvělou příležitost vytvořit plnohodnotnou řadu oblečení v přijatelné cenové kategorii a oslovit tak širší skupinu žen, kterým je móda blízká. Jedním dechem dodává: „Lindex mi dal úžasnou volnost tvořit. Výsledek, který společně brzy představíme, je díky tomu opravdu jedinečný.“
Kolekce Matthew Williamsona pro značku Lindex je výjimečná nejen stylem, který přináší, ale také výraznými barevnými kombinacemi smyslné ostře růžové, antracitové nebo černé, ale také detaily podtrhující osobnost a demonstrují u nositelky vytříbený smysl pro styl. Návrhář ji pojal jako „pracovní garderobu moderní pracující ženy, která přesně ví, co chce od života“. Důraz byl kladem především na nositelnost a přístupnost širokému věkovému rozpětí nositelek. Pokud hledáte jedinečný outfit pro všední den strávený v kanceláři, víkend s přáteli nebo večírek, na kterém chcete zapůsobit, je pro vás tato kolekce jako stvořená. Williamson čerpal inspiraci v tradiční anglické tématice a na anglickém venkově.
Kolekce obsahuje také dětské oblečení, jehož navrhování bylo pro samotného Williamsona novinkou.
Kolekce Matthew Williamsona pro Lindex bude uvedena dne 4. října ve vybraných prodejnách značky Lindex a na www.lindex.com.
Deset procent z prodejní ceny bude věnováno na boj proti rakovině prsu. V ČR výnos z prodeje kolekce podpoří Alianci žen s rakovinou prsu, konkrétně projekt Bellis Young & Cancer soustředící se na mladé pacientky s tímto onemocněním.