Podle mezinárodních statistik je rakovina prsu nejčastějším typem rakoviny u žen, v průběhu života se s ní setká až osmina z nich. I když se riziko s věkem zvyšuje, týká se nemoc všech věkových kategorií a nikdy není příliš brzo na prevenci. Včasné odhalení výrazně zvyšuje šanci na úplné vyléčení. Právě na říjen připadá měsíc informovanosti o rakovině prsu Pinktober.
Smyslem je zvýšit u žen povědomí o tomto onemocnění a inspirovat je, aby nezanedbávaly preventivní prohlídky. Tuto akci organizuje Mamma HELP, která přichází s preventivními a edukativními projekty během celého roku. V říjnu spolupracuje s celou řadou firem, které jí věnují určité procento zisku z prodaných produktů. Jednou z nich je i společnost PAUL MITCHELL, která se letos znovu zapojí a věnuje 10 Kč z prodeje každého produktu v tomto měsíci. „Jsme rádi, že společností, které nás podporují, stále přibývá. Máme podporu nejen z řad kosmetických či potravinářských firem, ale třeba i vinařství, hotelů, cukráren, dokonce kadeřnického salonu,“ říká PR manažerka Mamma HELP Jana Kročáková.