Aquapalace Praha získal prestižní titul

Smutek po návštěvnících v době lockdownu zmírnila zábavnímu parku Aquapalace Praha skutečnost, že se stal vítězem průzkumu Nejdůvěryhodnější značka služeb a institucí roku 2020 v kategorii zábavní parky a aquaparky. Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket, která se zaměřuje na spotřebitelskou důvěru v České republice, pořádanou agenturou Nielsen pro ATOZ Group. Průzkumu se zúčastnilo 4000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů.

Pro tuzemskou jedničku mezi zábavními parky je to potvrzení, že na ni zákazníci i při omezeních stále myslí a má jejich plnou důvěru. Aquapalace Praha je rájem zábavy, kde se nachází bezpočet vodních a adrenalinových atrakcí. Jen za minulý rok do něj podle agentury CzechTourism zavítalo přes milion lidí. Celorepublikově je pátým nejnavštěvovanějším turistickým cílem. „Důvěra zákazníků je pro nás velkým závazkem. Vážíme si toho o to více, že letos procházíme velmi nelehkým obdobím – z nařízení vlády máme již podruhé celý provoz uzavřen. Ale v průběhu léta nás návštěvníci nezklamali, návštěvnost byla vysoká, stejně jako spokojenost a zpětná vazba na naše služby. Uzavírku jsme uchopili jako šanci ke zlepšení, zmodernizovali jsme celé technologické zázemí a zapracovali na zatraktivnění areálu pro naše návštěvníky. Během jarní uzavírky jsme zrealizovali vodní Havana Pool Bar, Korálový a Římský bazén vybavili podvodní hudbou, pro SPA a Saunový svět jsme připravili unikátní Aquapalace Peeling Bar ®, kde si klienti mohou vyživující i detoxikační peelingy připravit pod vedením odborného terapeuta doslova à la carte,“ říká generální manažerka Aquapalace Praha Vladana Horáková.

Spolu s blížícími se vánočními svátky můžou lidé vyjádřit svoji důvěru a podporu vůči aquaparku například i nákupem voucherů. „I přes momentální uzavírku jedeme dál a připravujeme nabitý program a mnoho překvapení na příští rok. Už se nemůžeme dočkat. Plným proudem běží prodej Vánočních dárkových poukazů do Vodního i Saunové světa, velkému zájmu se těší permanentky do Fitness nebo exkluzivní dárkové vouchery na kosmetiku, masáže a rituály v našem SPA,“ dodává generální manažerka.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *