Rakovina prsu a vaječníků jsou témata, která by měla mít každá žena na zřeteli, zvláště s přihlédnutím k faktu, že právě karcinom prsu je nejčastějším typem rakoviny, který postihuje ženy všech věkových kategorií po celém světě. Statistiky hovoří o tom, že 1 z 8 žen postihne během života rakovina prsu a 1 z 67 žen rakovina vaječníků. Proto je velmi důležitá prevence. Včasné odhalení rakoviny totiž podstatně zvyšuje naděje na přežití. A k tomu je důležitá prevence.
Říjen je celosvětově měsícem boje proti rakovině prsu a právě v tomto měsíci probíhá již tradiční růžová kampaň společnosti Paul Mitchell, jejímž smyslem je zvýšit povědomí a informovanost o tomto onemocnění a zároveň dodat ženám odvahu nechat se včas vyšetřit.
V České republice je letos kampaň opět ve znamení spolupráce se sdružením Mamma Help, proto část tržby z každého prodaného produktu profesionální vlasové kosmetiky značky Paul Mitchell poputuje právě této organizaci.