Společnost dm výrazně investovala do digitalizace a zlepšení poskytovaných služeb zákazníkům. Pracovníci prodejen dm po celé České republice jsou vybaveni chytrými telefony, které zkvalitní odborné poradenství v prodejně. „Smartphone mají k dispozici všichni spolupracovníci, kteří jsou v každodenním kontaktu se zákazníky,“ říká Veronika Skusilová, vedoucí resortu financí, controllingu a ISM společnosti dm. Dotazy zákazníků můžou být díky tomu vyřešeny hned.
Během rozhovoru se zákazníkem pracovnice prodejny velmi snadno zjistí požadované informace o produktech, např. vyhledají na přání všechny deodoranty bez obsahu hliníkových solí, šampony, které neobsahují silikony, nebo tipy na veganské produkty. Díky modernímu řešení zákazníci nemusejí na odpověď dlouho čekat.
„Zavedení smartphonů vnímáme jako další krok, jak být zákazníkům blíž. Ušetřený čas můžou kolegové věnovat právě zákazníkům – jejich dotazům, přáním a potřebám. Moderním vybavením našich spolupracovníků si zároveň mezi potenciálními uchazeči o zaměstnání budujeme image jako dobrý zaměstnavatel,“ říká Veronika Skusilová.