V rámci oslav 25 let na českém trhu nabízí všech 135 prodejen po celé České republice množství zajímavých akcí a nabídek. Součástí je originální retro kampaň, v níž ukazuje proměny trendů za celé čtvrtstoletí let.
Kromě toho, že společnost nabízí produkty na zkrášlení, vůni a péči o tělo, rozšířila i své aktivity a zájmy.
V roce 2009 ROSSMANN zahájil svůj vlastní charitativní projekt Dejme úsměv dětem, který ve spolupráci s Nadací Naše dítě zdokonaluje a rozšiřuje dodnes. Nejen tyto aktivity vynesly společnosti v roce 2014 ocenění Úspěšná firma a Společensky odpovědná firma. Ve stejném roce společnost založila také celofiremní koncept společenské odpovědnosti ROSSMANN Inspiruje.
Dejme úsměv dětem
Minulý rok představila společnost ROSSMANN nový obchodní koncept s heslem A život je krásnější, v rámci něhož byly po celé České republice zrekonstruovány či nově otevřeny desítky prodejen. „Vedle projektu Dejme úsměv dětem, ve kterém se podařilo od jeho založení přispět neuvěřitelnou částkou 52 milionů korun na pomoc dětem v nouzi, také pomáháme v rámci dalších aktivit v oblasti společenské odpovědnosti. V projektu Vraťte stromům korunu již čtvrtým rokem ve spolupráci s firmou Henkel Beauty Care podporujeme například obnovu zelených plic českých měst,“ říká manažerka komunikace ROSSMANN Olga Stanley.
Oslavy ve stylu retra
Oslavu historie působení v tuzemsku se společnost rozhodla podpořit i na sociálních sítích, kde rozjíždí retro projekt vzpomínek na dobu před 25 lety. ROSSMANN tak chce lidem připomenout, jak k módě, stylingu a péči o tělo přistupovali v 90. letech a jaké byly největší trendy té doby. „Rozhodli jsme se prostřednictvím fotografií na našem instagramovém a facebookovém profilu připomenout ty největší milníky 90. let, kde s námi mohou lidé zavzpomínat také na legendární módní ikony. Celou kampaň jsme navíc podpořili soutěžemi a akcemi pro naše věrné zákazníky,“ doplňuje Olga Stanley.