Globální průzkum kosmetické značky Garnier prokázal, že 83 % lidí chce žít udržitelnějším způsobem života. Potvrzují to výsledky každoroční zprávy One Green Step (Jeden zelený krok), která zachycuje geografické i generační rozdíly ve vnímání ekologických otázek na vzorku více než 29 000 lidí z 9 zemí. Nejvyšší nárůst v ekologickém smýšlení byl pozorován v USA a Německu a téměř devět z deseti dospělých respondentů (88 %) souhlasí s tím, že minulý rok v nich odhodlání provést nějakou změnu posílil.
Data ukazují, že ačkoliv 83 procent (81 % v předchozím roce) lidí by chtělo být udržitelnějšími, pouze 5 % by své aktuální činnosti označilo jako udržitelné a jenom 30 % je připraveno pro naši planetu začít něco dělat. Překážkami pro udržitelnější život jsou mimo jiné nedostatek alternativ, nedostatek informací a finance. V reakci na tato zjištění značka Garnier rozšiřuje svou iniciativu Green Beauty (Zelená krása) o novou kampaň s cílem motivovat spotřebitele k tomu, aby se podělili o svůj vlastní „zelený krok“, což by mohlo postupně efektem sněhové koule vyvolat více ekologických reakcí ze strany ostatních. V reakci na každé sdílení navýší Garnier financování svého partnerství s organizací Plastics for Change (Plasty pro změnu) a celkem můžou být recyklovány až dva miliony dalších plastových lahví.
Hlavními motory ekologičtějšího smýšlení jsou vyšší povědomí o bezprostředních rizicích změny klimatu. Dalším motivačním faktorem je rodina. Téměř každý třetí dospělý respondent na celém světě uvádí, že chce být udržitelnější, aby ochránil budoucnost svých dětí. V roce 2021 podnikla část dospělých kroky k tomu, aby žila udržitelnějším životním stylem. Mezi tyto kroky patřilo to, že více recyklují (61 %) a kratší dobu se sprchují (42 %). Většina respondentů také zaznamenala iniciativy, které volají po snížení spotřeby plastů. Totéž platilo i v roce 2021, kdy se 67 % respondentů zavazovalo, že svou spotřebu plastů sníží. I to je důvod, proč je nejlépe prodávaným produktem značky Garnier veganská micelární voda dodávaná v obalu, který je 100% recyklovatelný a vyrobený z recyklovaných plastů. Produkt bude vyráběn v ekologičtějším složení a motivovat spotřebitele k dalšímu šetření vodou, protože nevyžaduje oplachování po použití.