Ve čtvrtek 10. dubna otevřela společnost C&A svou vlajkovou prodejnu Diamant na Václavském náměstí v Praze. Společnost tak slaví 15. výročí od otevření prvního obchodu v České republice v roce 1999 i své vedoucí postavení na českém trhu. Díky 4 367 m2 nákupního prostoru na čtyřech patrech se prodejna stala největším obchodem C&A ve střední a východní Evropě.Od svého vstupu na český trh před patnácti lety, kdy C&A otevřelo první obchod na Václavském náměstí 33 v Praze, společnost každý rok zvětšuje svůj podíl na trhu i obchodní prostory. Díky tomu se v roce 2007 stalo C&A jedničkou na českém trhu.
Plány na rozšiřování pokračují i v roce 2014 a začínají právě odhalením nové vlajkové prodejny Diamant na Václavském náměstí, kde se představuje nový a inovativní nákupní koncept. Diamant se stal již 13. obchodem C&A v Praze a celkově 41. v České republice. Obchody C&A se nachází v každém větším českém městě.
Kromě nové vlajkové prodejny a dvou obchodů, otevřených ve Štěrboholech (Europark) v roce 2012 a v Praze Bohnicích (OC Krakov) v roce 2013, rozvíjí C&A svou značku renovací stávajících prodejen. Celkem 7 z 13 pražských poboček čeká do konce roku 2014 proměna v souladu s novou identitou C&A. Obchody na Smíchově a Černém mostě prošly proměnou již v roce 2013, zbývající dva pražské obchody získaly novou vizuální identitu v prvních měsících tohoto roku. Proměna prvního C&A na Václavském náměstí 33 proběhla v únoru 2014, zatímco C&A v pražském Palladiu byla plně zrenovována ještě před otevřením nové vlajkové prodejny.
Nový koncept prodejny kombinuje různá témata v kreativním a designově unikátním pojetí tak, aby zákazníkům přinesl nevšední zážitek z nákupu. Propracovaný projekt nové vlajkové prodejny C&A – vytvořený C&A designéry – je naplněním příslibu značky: „Inspirováno životem“.
„C&A je jednou z prvních značek, které demokratizovaly módu. Byla založena v roce 1841 a díky inovativnímu přístupu nabídla kvalitní konfekční módu za přijatelnou cenu. C&A Diamant Praha reflektuje tento princip a naše přesvědčení, že každý má právo vypadat a cítit se dobře každý den,” vysvětluje Eva Ziegler, Brand and Marketing Director C&A Europe.
Designové téma prodejny se inspirovalo každodenním životem, městskou hromadnou dopravou a ikonickou pražskou tramvají. Jednotlivé designové prvky jsou zasazené do poutavých instalací na nejfrekventovanějších místech obchodu, jako je vchod, pokladny nebo zdi u eskalátorů. Diamant spolu s prodejnou v Palladiu jsou jedinými obchody C&A ve střední a východní Evropě, které zasvětily celé jedno patro nejvíce módní značce C&A Clockhouse, a podtrhují tak mladistvou módu novým a moderním designem.