Drogistický řetězec ROSSMANN spustil pilotní projekt nových prodejen, sjednocujících design i kvalitu nákupního prostředí s potřebami celého koncernu. Koncept přinesl zcela nový vizuál, jemnější linie a širší paletu barev, které ještě více cílí na emoce a umocňují zážitek z nákupu drogerie a kosmetiky. A významný bude i názor samotných zákazníků, kteří budou moct ovlivnit konečnou podobu konceptu.
Nová prodejna by měla splňovat hlavní očekávání zákazníků: přehlednost, snadnou orientaci, široký sortiment i pohodlný a rychlý nákup. Design citlivě snižuje barevný kontrast dosavadní červené a bílé a přináší do prodejen jemnější linie i pastelovou harmonii barev, odlišující jednotlivé sortimentní kategorie. Širší uličky i méně stojících prvků v nich podporuje volnost prostoru a přehlednost. Pro zákazníky zde přibývají i moderní funkční zóny – kosmetická část pro vyzkoušení líčení, malý koutek pro děti nebo praktické třídění odpadu zabudované do balicích pultů. Při tom všem v prodejnách ROSSMANN zůstává široký sortiment s více než 17 000 produkty.
Ještě větší roli než dosud mají v nových prodejnách technologické inovace – více samoobslužných pokladen, které urychlují obsluhu, LCD monitory na čelech regálů s informací o cenových nabídkách. A také další podpora mobilní aplikace ROSSMANN CLUB, jež zákazníkům nabízí personalizované nabídky, digitální účtenky a snadnější propojení s věrnostním programem Nakonec i všudypřítomná virtuální poradkyně Rossi, která s využitím umělé inteligence doporučuje zákazníkům sortiment, který potřebují.


